Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 735 ggr
Violette's
6/25/15, 6:15 PM

Hjälp mig tolka

Har kontakt med en person (Vi har inte träffats) men samtalar via telefon och sms. Vi pratar varje dag och i flera timmar utan uppehåll. Det känns som om vi kan prata med varandra hur länge som helst utan att tröttna. Vi är ärliga, blottande, vi skrattar och har på kort tid kommit varandra nära. Här om natten drömde jag om denna mannen och hade en underlig känsla efteråt. Jag vet inte om den är bra eller inte… Men kände en närhet. I drömmen befann jag mig utanför en storstad, möjligtvis på någon landsbyggd där det finns grönska, skog och lummiga ängar. Det fanns en äldre "stuga, herrgård" som var ljusgrå eller liknande med avskalen färg… Rummen var stora och höga i tak med gamla lyxiga tapeter, trägolv och en lång korridor. Jag följer den till en trappa som jag går uppför (om jag minns rätt)… Det känns lite ångestladdat. Det fanns en annan kvinna med i drömmdn, avlägsen men iaktagande… Hon gav mig rn underlig känsla. Jag väntar på honom i drömmen och öppnar ett gammalt fönster på övervåningen… Där är jag i en herrgård med ljus, grönska, kanske en sjö. Min familj står nedanför och pratar samlade på gräsplätten… Jag hör ett ljud och en känsla som åker igenom mig suger tag i magen… Där kommer han in på grusvägen i en gammal bil, elegant och ljusblå till färgen. Alla stannar upp och möter honom med blicken upp mot infarten… Han kliver ur bilen och ser väldigt stilig ut, klädd i kostym. Han tar ett par svarta väskor jag packat och lägger i bilen… Vi sätter oss i den, han tittar på mig och ler… Tar sin hand på mitt knä och ger mig en känsla av trygghet men samtidigt känner jag en stark obalans och vet inte om jag vågar… Sedan vaknar jag och har den här lustiga känslan jag inte kan tyda… Det jag minns starkast är dragningskraften, laddade känslorna, den ljusblå bilen och hans leende. Är det bara en vanlig knäpp dröm eller betyder den något?! Vad är er känsla? /violett

Annons:
Huygens
6/26/15, 8:08 PM
#1

jag har ingen tolkning, men kolla drömtydning, Freud

Upp till toppen
Annons: