Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Drömmar/Drömtolkningar

Drömtydning

2015-06-17 23:28 #0 av: Elsaharr

Hej!
Inatt drömde jag konstigt. Det var inte läskigt men det skulle verkligen ha varit det i verkligheten.

Jag var med mina kompisar och föräldrar vid en bilväg. Vi körde sopbil dit och vi skulle gå ned för en backe och göra något. När vi var klara gick vi uppför backen igen och skulle sätta oss i sopbilen igen med då kom en buss bakifrån och knuffade ned sopbilen ned för backen. Den voltade oned för backen och försvann. Ingen skadades. Sen läste vi i tidningen att det var en livsfarlig mördarkvinna lös som hade ett barn i sin bil som skrek. Vi såg henne komma i sin bil sekunden senare och vii prang iväg. Vi ringde polisen och hon fångades. Sen var vi tvugna att gå hem långt.

Vad kan detta betyda?

Anmäl
2015-06-17 23:31 #1 av: Huygens

Kan vara många olika saker. Kolla även drömtydning, Freud.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.