Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1823 ggr
[liljass]
6/17/15, 1:23 AM

öppna portal genom meditation??

Har suttit och mediterat på en och samma plats i min lägenhet bara några få gånger. Har känt av en del energier efter det och igår började det hända skumma saker som fick mig att undra om jag öppnat en portal. Runt midnatt när jag är påväg att gå och lägga mig skäller min hund mot just den platsen jag mediterat, precis efteråt börjar tvn krångla och samtidigt säger min dator som jag inte ens rört på ca 20 min "varning dont enter this game under 18 year". Ikväll hände exakt samma sak runt samma tid. Hunden skäller mot samma plats, 30 sek senare säger datorn "warning dont enter" men inte hela meningen den här gången. Undrar om någon kanske kan förklara om det är en portal jag har öppnat och hur jag isåfall stänger den igen och gör mig av med energierna då jag är rädd för att det inte verkar vara några positiva.

Annons:
Magi-cat
6/17/15, 9:14 AM
#1

Nej, Meditation öppnar inga portaler och inga "energier" kan komma fram via Meditation eller göra dig illa.

Blir du osäker och rädd av meditationen, låt då bli den för en tid. Ta promenader i skogen istället.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[liljass]
6/17/15, 11:13 AM
#2

Har inte mediterat på ett tag nu och ska inte göra det heller. Undrar fortfarande vad jag ska göra? Borde jag försöka få kontakt med "det" eller ska jag bara försöka rena med salvia eller ta dit något medium ? Kan det vara något ont som jag borde låta vara ?

farshus
6/19/15, 11:00 AM
#3

Du behöver ingen Salvia eller Medium.

Läs vad Magi-cat skrev!

P.O
8/22/18, 5:04 AM
#4

Man kanske blir mera öppen efter en Meditation.

Upp till toppen
Annons: