Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1214 ggr
Detsomintesyns
6/16/15, 11:23 PM

Hjälp mig snälla

Hej. Det är en person som kallar sig Dr sunny omoni som jag läste hjälpte folk gratis så hörde av mig till hen via mail. Det var gratis men det var en del grejer som skulle inskaffas som jag aldrig hört talats om så då sa hen att hen skulle fixa det men det skulle kosta typ 100 dollar. Då backade jag direkt. Nu har personen börjat skriva lite hot mail till mig om att andarna är arga för att jag inte fullföljt något och att jag och mina nära kommer dö. Fick ett tionde mail ikväll där personen skrev att om jag gillar att äta så ska jag inte tvätta händerna i första hand. Vet inte vad jag ska tro men känner mig så skör just nu. Går igenom en paus med min kille, min morfar och en barndomsvän gick precis bort. Känns bara som att allt faller. Ska jag tro på vad denna människan fortsätter skriva till mig?

Annons:
[Synnerlig]
6/16/15, 11:25 PM
#1

Snälla, det är ju bara någon som försöker lura dig på pengar. Tro inte på vad människan säger. Spara hot-mailen, svara inte tillbaka på dem och anmäl till polisen om du känner dig rädd.

[vikinga ängel]
6/16/15, 11:30 PM
#2

Nej lyssna inte på dena personen det är bara Tina hot och personen kan i te göra något mot dig. Jag skulle rekommendera att du blockerar personens mail eller byter mail adress. Du ska inte tro på det dena personen säger eller på hoten som givs av den. För det första så blir inte andar arga på en för småsaker och för det andra så tror jag inte du behöver oroa dig för dom alls. Varför kände du Arthur behövde söka upp dena personen? Om du har problem med verkliga andar så skulle jag rekommendera dig att gå till en äkta terapeut (spirit release) och utföra en riktig andeutdrivning.

Kyllan56
6/16/15, 11:32 PM
#3

Det är så bedragare gör! Först invaggar i trygghet, att allt är gratis och att hen ska hjälpa till.  Sedan hotar de med ve och elände. 

Det är en manipulativ människa som vet hur en slipsten ska dras! Inget kommer hända dig! Hen gör det så uppenbart för att du ska köpa hennes grejor! Hon trycker på varenda öm punkt du har!

Blockera henne, så hon inte längre kan maila dig!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[[Boris Sager]]
6/16/15, 11:33 PM
#4

Lurendrejeri!! Svara inte pa mailen!

Pysslan
6/16/15, 11:37 PM
#5

Var inte rädd för denna människa vännen. Precis som övriga här skriver är hen bara ute efter att lura dig på pengar, hen kan inte göra dig illa.

Blockera, polisanmäl och gå vidare!

Kram

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Detsomintesyns
6/16/15, 11:42 PM
#6

Tack alla!! När man är ledsen för annat så blir man så skör för allt annat som man kanske inte i sitt riktiga tillstånd hade brytt sig om. Tack för stödet!

Annons:
Aleya
6/17/15, 7:25 AM
#7

Blockera och gå vidare. Om du mår så dåligt som du säger kanske det skulle vara bättre om du gick till din vårdcentral och bad om att få prata med en kurator.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Magi-cat
6/17/15, 9:11 AM
#8

Kära du, som alla sagt ovan, bry dig inte om den där knäppa människan som försöker skrämma dig!

Blockera genast och släpp det där!

Sköt om dig! ❤️ Gör något positivt som ger dig glädje! 🌺 Påta i jorden, klappa en katt, promenera i naturen….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: