Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 809 ggr
Anna O.
2015-06-16 22:44

Vad är det som "händer"

Hej, jag ska försöka göra min historia så kort som möjligt. Ett tag nu har jag känt mig iakttagen och att jag inte är ensam. Jag vaknar varje natt, har hört hur en stol dragits ut långsamt och högt. Klockan var runt 4 har jag för mig, ingen var vaken och jag vet att jag var vaken och att jag inte inbillade mig. Förra veckan ser jag något litet, som att en hamster springer på bakbenen (ungefär i den storleken) att den bara rusar, det kunde inte vart några utav mina husdjur eftersom detta sak sprang fort och detta hände på kvällen. För några veckorsen när jag la mig i min säng såg jag hur en skugga gick mot mig, det var en vuxens storlek. Alltså trodde jag att det var min mamma som skulle komma och säga godnatt. Jag såg hur skuggan kom närmre men när jag vände mig bak vart det helt tomt. Jag har inte sagt det till någon mer än min närmsta kompis eftersom alla skulle tro att jag inbillar mig. Det värsta är att jag inbillar mig inte! Jag kan inte ha drömt då jag VET att jag är vaken. Förresten så har jag även hört hur det knackat flera gånger på vår dörr när ingen ens är utanför vår dörr.

Annons:
Nattis.
2015-06-16 23:35
#1

Det ska nog inte vara nån större fara, du kanske inbillar ni? Tittar du mycket skräck film? Eller har du varit med om något hemskt som fått dig att se såna här saker? Hoppas det går över !

Huygens
2015-06-16 23:44
#2

Mannen i Fukuoka upplevde något liknande, fast det löste sej. Små djur som springer omkring kan vara allt möjligt. Jag har varit med om råttor som kvickt kilat över golvet. Det andra är svårare att veta, men om man tar sej tid och känner efter kan man ibland få förklaringar.

Anna O.
2015-06-16 23:52
#3

Har en äldre hamster men det kunde nog inte vart han. Denna saken sprang jättefort, jag såg hur benen sprang som en människa men bara att saken var liten och jättesnabb. Undrar fortfarande vad det är.. Saker händer mig så ofta, oftast där jag bor. Börjar tröttna på att vakna varje natt, se/höra saker etc.

Anna O.
2015-06-16 23:53
#4

Det är ingen inbillning och har inget med skräckfilmer att göra. Jag drömmer inte några mardrömmar utan ser, hör och upplever saker som jag inte gjort förr! #1

Elsaharr
2015-06-17 12:47
#5

Zingo ;D

Anna O.
2015-06-17 12:58
#6

Jag kan röra mig och känner ingen oro av det #5 Saker har hänt på dagen också.

Annons:
Upp till toppen
Annons: