Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 4480 ggr
Fayt
2015-06-16 00:20

Samma siffror - överallt!

Har upplevt detta i ca 10 år, att jag alltid får en lustig tanke att titta på klockan och då visar den alltid 11:11. Samma sak om nån skickar ett sms så är tiden också 11:11. Det sjukaste blir när jag jobbar inom vården och går in till olika brukare där vissa klockor går helt fel så brukar jsg endå få känslan av att titta just på 11:11. Här om dagen var jag på Elgiganten och fick för mig att stanna ock kolla på en prislapp och priset var 1111, snacka om att jag började garva. Dessa siffror jagar mig som att det är nånting som verkligen vill säga mig någonting, men jag vet inte vad! Nån som har en förklaring eller upplever samma sak??

Annons:
[Erik39]
2015-06-16 00:37
#1

Känner igen ditt problem. En tid så körde jag taxi och jag kunde se"666" i slutet på reg nr väldigt ofta(ibland flera gånger per dag på bilen som låg framför mig) men vad jag har förstått senare i mitt liv så finns dessa trippelslag t.ex 222-333-666-777 oftare i regnr än andra siffror pga att folk vill ha dessa och verkar köpa upp dom från skroten, så där fanns  en logisk förklaring. Dock har jag ännu inte hittat en logisk förklaring till varflr jag för ca 2 år sedan såg en bil med reg nr JAY777 2 gånger under loppet av en dag i en större stad med mer än 100k invånare med tanke på att jag var arbetslös i en period då och var ut max 3-4 gånger per vecka för att handla pga jag kände mig rätt nere. Jay=victory och 777 är det godas nummer, men jag är på rätt spår nu i alla fall och jag hoppas det ett bra Tecken från andra sidan att allt kommer bli bra så småningom, känns i alla fall så om jag lägger ihop många andra inträffanden som skedde från vad jag tror är andevärlden under samma tidsperiod, t.ex tandborstar som flög rakt ut från hyllan på toaletten+kläder från morbroderns dödsbo som först ej låg på en stol och sedan 10 minuter senare efter man vänt ryggen till för att plocka ner saker från bokhyllan i en kartong plötsligt låg på fåtöljen bakom igen..

Detta mec kl 11.11 som du upplever tolkar jag som att det undermedvetna i dig reagerar varje gång det blir så av någon anledning, inget konstigt eller märkligt i sig. Kanske 22.22 inträffat med?

[Erik39]
2015-06-16 00:57
#2

Sen är det såklart mycket tankens kraft som drar till sig det med, så som man tänker så blir det förr eller senare under förutsättning att tankarna är tillräckligt starka, eller svaga med kanske för den delen. Jag menar den som ständigt tänker t.ex jag ska hitta ett sätt att bli miljonär blir oftast aldrig det medans den som tänker tanken några gånger under en kort period kanske scorar stort på en trisslott. Det är svårt det där och det måste inte alltid handla om starka tankar som man tänker varje dag, känns lite som frekvensen till det stora ligger i små korta tankar som verkligen är från hjärtat mer.

Amandla
2015-06-16 13:19
#3

Fayt, jag gjorde en sökning på "samma siffror" och fick upp ett gäng trådar på samma tema. https://www.google.se/search?hl=sv&q=samma%20siffror%20site:overnaturligt.ifokus.se&gws_rd=ssl


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Christina_46
2015-06-16 19:29
#4

Hej. Du kan även googla på "angelnumber 1111" och så klickar du på länken som det står översätt på. :-)

Mysisa
2015-06-17 00:11
#5

Hej, jag ville bara berätta att jag fyller år 11/11 o hamnade här av en slump

minavitas.wix.com/kennel

Fayt
2015-07-03 23:58
#6

Tack för alla svar! ❤️

Annons:
Jamozeal
2016-01-19 04:04
#7

min syster är född 11/11 11:11 och heter älva i mellan namn

Magi-cat
2019-11-22 08:39
#8

Puttar upp tråden, inte för något särskilt utan bara för att det är 11 22 idag. 😃

(Vi har flera siffertrådar bland gamla trådar på sajten.)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Denna kommentar har tagits bort.
P.O
2019-11-25 01:58
#10

11:11 är ett änglanummer! Det finns på Google att läsa om!

Amandla
2019-11-25 09:24
#11

#9 Borttaget. Om det inte råkar vara din egen blogg det handlar om P.O så måste jag tyvärr påpeka att det bryter mot copyrightlagen att kopiera en såpass lång text. Är det din blogg så pm:a mig så lägger jag in inlägget igen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Maghan70
2019-11-25 20:12
#12

Ang roliga regnummer. Såg en gång en skylt som sade ONT 911😃😂

Upp till toppen
Annons: