Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 940 ggr
emeliezan89
6/7/15, 12:18 AM

det spökar hemma hos mig

Hej mitt  namn är  Emelie bor i karlskrona i en lägenhet en tvåa och jag har haft under en längre tid problem med andliga väsen (spöken)
jag får inte sova om nätterna för en natt för ett tag sedan när jag sov så vaknade jag mitt i natten att någon höll i mina ben och de har upprepats ett par gånger och en annan natt så ramlade saker ner från bokhyllan som är ovanför sängen min kille fick  sakerna i annsiktet  och på morgonen efter jag hade varit ute med min hund så gick jag in i sovrummet och såg att ett fotografi av mig stod invänt mot väggen, jag känner att någon är  efter mig hela tiden och även min hund har regerat på det genom att morra och reser ragg samt jag ser skuggor som går i lägenheten och kökslådorna dras ut när igen har varit där och det blir bara värre.
jag behöver hjälp omgående med att får bort det eller vet ni någon som tar bort spöken för behöver verkligen hjälp med att får bort det
detta har pågått i flera år nu.

Annons:
Huygens
6/7/15, 12:32 AM
#1

Om det pågått i flera år har du god kontakt med anden och har därmed även goda möjligheter att hjälpa anden vidare. Det kan krävas några försök, men prova att prata med anden. Fråga vad den vill och om den har några vänner eller släktingar.

Denna kommentar har tagits bort.
J-Artur-K
6/7/15, 6:27 AM
#3

#0 av: emeliezan89

Jag kan försöka hjälpa dig med leda anden till ljuset så det förhoppning viss blir lugnt (lugnare i alla fall ) Har hjälpt personer förut med sådant problem 🙂

Kan göra det gratis 👍

Du kan Pm:a mig om du vill ha hjälp med det 🙂

Mvh / Joakim 🙂

Ny dag nya möjligheter

Mia-45
6/7/15, 8:46 AM
#4

Ofta så reagerar djuren mer än vad vi gör, på sådant här. 
Min katt brukar sitta och glo på nåt som rör sej som jag inte ser. 
Hoppas du får hjälp med att få bort det. Sådant där är inte trevligt. 

Kram🌺

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: