Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medialitet

Mediala guider

2015-06-05 14:02 #0 av: skullcandy

För ett år sedan träffade jag min första guide, han presenterade sig som Aemilius. Jag fick känslan av att han kunde motivera mig på olika sätt och jag fick en bra kontakt med honom. Några månader efter detta träffade jag min andra guide denna gång en kvinna som hette Elmina, med henne fick jag känslan att hon har förmågan till healing. Nu känns det som att jag väldigt sällan kommer i kontakt med mina guider, eller inte lika ofta som tidigare. Jag undrar vad kan detta bero på? Funderar

/ Sofia Blomma

Anmäl
2015-06-05 16:58 #1 av: farshus

anväder du din din förmåga att hjälpa andra troende, det kanske kan hjälpa dig själv med.

Anmäl
2015-06-06 01:06 #2 av: skullcandy

Har inte tänkt på det, men jo det gör jag. :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.