Annons:
Etikettmedialitet
Läst 921 ggr
[blue_neonlights]
2015-06-05 13:37

min mormor

Min mormor gick bort nyligen och det blev som en chock. Det är upp och ner i känslor men jag har hanterat det på olika sätt. 

Jag är ärligt talat skeptiker och har sunt förnuft i första hand.  Ändå tror jag på att kärleken är en så starkt verktyg att änglarna finns.

 Det är för mycket att inse och bearbeta. Det känns som en tröst att hon finns någonstans på en vacker plats och mår bra.

Det jag vill säga är att hur märker man om man har en närvaro, besök av en bortgången person?

Annons:
[blue_neonlights]
2015-06-30 22:19
#1

Har inte fått något svar. Hoppas någon har tid och kan hjälpa med råd och rekommendationer.

Amandla
2015-07-01 17:27
#2

Titta gärna i Hjälptråden! Där finns mängder med diverse olika tips och övningar.

Jag brukar alltid säga att man ska tro på det man känner, även om det går emot allt man lärt sig och tidigare trott på… när andarna vill att man ska märka dem så gör man det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[blue_neonlights]
2015-07-01 20:10
#3

Tack det är sant. Jag har inte så lätt för att tro då jag vill vara noga med att det ska vara "bevisat" eller bekräftat. Men jag har haft känslan att min avlidne morfar varnat mig och sagt jag ska vara förberedd när mormor varit på sjukhus. Hon plötsligt gick bort och natten, så kände jag länge rysningar och kände att hon var nära mig. Dock vill jag ju förstå skillnaden och vad som är sant.

murdock035
2015-07-02 00:05
#4

första tecknet för att hon finns hos dig brukar vara att dom vissar sig. Kan vara allt från en mörk skugga, till temperatur ändringar i luften. lyck till i ditt sökande. mvh Christer Hagelsjö

Upp till toppen
Annons: