Annons:
Etikettofftopic
Läst 1308 ggr
ShegoFan12
2015-05-30 21:28

Vad kan detta betyda??

Jag har många gånger sett hjärtan i olika former: i vatten, på vägen, spilld mjölk, i trä, när jag blundar m.m. Vad kan detta betyda?? börjar bli lite irriterad.. någon som har någon förslag..

Annons:
Aleya
2015-05-30 21:33
#1

Varför är det irriterande? Kan vara så enkelt att din hjärna uppmärksammar att du ser detta mer. Och så reagerar du uppenbarligen på att du ser det. Behöver inte betyda något konstigt alls.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ShegoFan12
2015-05-30 21:41
#2

#1 hjärtan förknippar jag oftast med kärlek/romantik och pga detta tycker jag att det blir lite jobbigt.. har inte mycket tur i romantik..

Florrpan
2015-05-30 21:41
#3

Hjärnan är fenomenal på att hitta mönster, speciellt om du hela tiden tänker/letar efter ett.

Tjeja
2015-05-30 21:56
#4

Antagligen lägger du märket till det mönstret i saker just för att hjärtat är en symbol som får dig att tänka på kärlek, något som du tydligen längtar efter och tycker att du saknar.

Inte konstigt alls egentligen. precis som när barnlösa som försöker bli gravida bara ser en massa gravidmagar överrallt och känner att det är jobbigt att se alla andras magar när man själv inte lyckats än.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Magi-cat
2015-05-31 07:23
#5

Det är svårt att låta bli att se hjärtan om man nu gör det. Men jobbigt att bli irriterad. 

Du skulle kunna vända på det. Med ett leende, accepterande och ickedömande, konstatera "Jaha, nu såg jag visst ett hjärta igen." Då kan det bli en rolig grej och så småningom slutar du irritera dig och därmed lägga märke till dem.

❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
2015-05-31 08:31
#6

Jag såg också hjärtan överallt, allt var format som det. Till och med folk som var nära mig såg det och uppmärksammade mig. Då jag haft lite högre puls ett tag valde jag faktiskt, efter alla hjärtformer, att gå till läkaren. Det visade sig att min höga puls berodde på järn- och b-12brist. Nu säger jag inte att du får "tecken" men jag valde att kolla upp det - men oftast "attraherar" vi till oss saker. Som om man är gravid, ser man gravida överallt. Har man en ny väska ser man andra med en likadan. Antagligen har du börjat se hjärtan och sen tänker du på det omedvetet och ser det överallt.

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
Amandla
2015-05-31 13:10
#7

När jag får olika Tecken så funderar jag först över om de har något att säga mig, om det är något som ger mig en aha-känsla så att säga, annars tar jag dem som en uppmuntran, att jag är på rätt väg så att säga. Klicka gärna på ordet Tecken, alla ord som är understrukna med en prickad tunn linje hör till sajtens Lexikon och då finns det en förklarande text eller en bra tråd att läsa som är kopplad till det ordet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: