Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1172 ggr
BaraNathalie
5/30/15, 5:05 PM

Nyfiken

Jag har sedan jag var liten haft lätt för att "känna in" saker om personer (behöver inte ens känna personen) och det har hänt vid flera tillfällen att jag i förväg vetat när någon närstående ska gå bort, både djur och människor vilket är väldigt otrevligt. Ibland får jag "besök" från andra sidan både av djur och människor. Ibland ger det mig ett leende på läpparna och ibland känns det riktigt läskigt. Ibland har jag hört viskningar som skrämt mig. Jag har aldrig funderat så mycket kring dethär eftersom det har varit en naturlig del i mitt liv. Men för ett tag sedan så hade jag "problem" med en skuggliknande varelse. (Såg ut som en äldre man med en såndär gammaldags hatt). Han störde mig när jag skulle sova, en natt vaknade jag av att han stod böjd över mig bla.) Tillslut fick jag nog och satte mig upp och talade om för varelsen att det fick vara bra nu att han inte var välkommen mm. Samtidigt som jag pratade så såg jag som ett blåvitskimmrande ljus runt mig (vart nu det kom ifrån) och därefter har han inte dykt upp igen. Faktum är att jag har haft otroligt lite "besök" efter detta. Vad hände där? Vad kallas dessa "förmågor" för? Eller är jag bara knäpp? Om jag inte är knäpp, finns det något sätt att ta kontroll över dessa "grejer"? Förlåt för ett väldigt långt inlägg!! Tacksam för svar! Kram på er :-)

Annons:
Huygens
5/30/15, 5:28 PM
#1

En tolkning är att mannen satt fast i ett mellantillstånd. När du pratade med honom, var det som om du väckte honom och han kunde gå vidare. Skenet kan vara från hjälpare som fick lättare att nå fram till mannen efter att du pratat med honom.

Upp till toppen
Annons: