Annons:
Etikettövrigt
Läst 633 ggr
[Silverräv69]
5/30/15, 11:39 AM

Jordens resonans

Jag har en mycket andlig person i familjen och han säger att jorden undergår en otrolig förändring. Att en tidsålder är över och att en ny påbörjas. Han kallar det för järnåldern och att vi övergått till guldåldern. Till detta hör då att jordens resonans på en viss frekvens har fördubblats och påverkar människor mycket starkt och på en andlig nivå. Han säger också att förändringens klimax kommer att påbörjas från ett ungerskt territorium och att ungerskan är ett kosmiskt språk och att vi ungrare är utvalda (som bibelns judar). Jag är mycket tveksam när han börjar berätta om olika symtom som visar sig pga denna frekvensökning, såsom klimakteriet för kvinnor (vilket endast är en biologisk process) och huvudvärk. Där är miljoner anledningar till huvudvärk, jag får huvudvärk när jag koncentrerar mig för hårt på något under "meditation" och jag har inte kommit in i klimakteriet, är närmre 30. Och jag anser inte mitt folk vara kosmiskt och andligt överlägsna, mänskligheten är en enhet, inget folkslag är mer framstående än andra. Anser heller inte att just en plats på jorden är heligare än andra, mer historisk och laddad med energi Ja, men inte avgörande för hela mänskligheten. Jag vill bara höra med er innan jag bildar en uppfattning om denna förändring verkligen händer eller om han återigen blivit förd bakom ljuset!

Annons:
Magi-cat
5/30/15, 12:08 PM
#1

#0 Det där med att vissa överlägsna är särskilt "utvalda" bådar sällan gott…😕.Personligen skulle jag hålla mig på avstånd från sådant. Du verkar också tveksam. Det är sunt.

Huvudvärk? Kan man ju få av t.ex. dålig miljö också.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Evisen
5/30/15, 12:30 PM
#2

Huvudvärk kan man ju få av många olika saker: T ex stress, tandgnissling, för lite vätskeintag osv osv.

Det där med särskilt utvalda håller jag med Magi-cat. (Se bara hur det gick när Hitler gick bärsärkagång för han såg sig vara "finare" än vad andra var. )

Men självklart så förändras jorden p ga människans agerande emot den. Global uppvärmning, miljöfarliga gifter i havet, testning av kärnvapen mm.

vinden är min mor
5/30/15, 12:31 PM
#3

Jag kan hålla med om att jag märker av ett stort andligt och medialt uppvaknande hos många nu. Vi är många som fått ettstarkare och tydligare band till våra guider och till änglarna. Världen går från att vara grå till mer svart eller vit. Vi som jobbar för kärlek och moder jords överlevnad söker oss till varandra och bildar egna grupper. Hur det är med Ungern vet jag ingenting om så det kan jag inte ut tala mej om. Vi har väl alla en stor stothet och kärlek för vårt moderland och det tycker jag man ska unna sig. Den första kärlek man ska få uppleva är bandet och kärleken till sin moder. Men vi som inte haft det så blir folk vi med😉

☀️Mörker är bara brist på ljus

Upp till toppen
Annons: