Annons:
Etiketterbarnungdomandligt
Läst 3364 ggr
lofgal
2015-05-29 15:58

Få kontakt med förlorat barn

Jag förlorade min lilla ängel Lilja i magen för snart en vecka sedan… Det är det hemskaste och jobbigaste vi varit med om. Så mycket sorg. Jag var då i vecka 21, alltså ganska tidigt i graviditeten. 

Har så små barn en själ? Kan man få kontakt med dem genom medium?

Någon som vet? Tacksam för svar ❤️

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[NeferNefer]
2015-05-29 16:04
#2

Jag beklagar förlusten! Jag har hört om kvinnor som har fått kontakt med sitt änglabarn, antingen på egen hand eller via medier, så det är inte omöjligt.

Amandla
2015-05-29 17:41
#3

Jag tror att ditt barn hade en själ och även att det går att få kontakt med själen.

Även om själen ännu inte skulle tagit plats i kroppen så finns det ändå en själ som var bestämd för den. Ibland kan en själ vandra lite mellan fostret och "andra sidan", det varierar när den så att säga stannar kvar i kroppen.

Jag har läst en del om det här och tror på det, det känns riktigt och äkta för mig. 

Jag förstår att det är jobbigt för er föräldrar, har själv haft ett missfall i ungefär samma period och det var en stor chock.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
annelaj
2015-12-08 22:14
#4

Jag förlorade min son när han var 4 månader, och några år efter hans bortgång gick jag till ett medium som berättade om honom. Hon sade att han fanns med mig ständigt. Vid ett annat tillfälle när jag jobbade inom vården så jobbade jag tillsammans med en kvinna som inte visste något om min bakgrund, hon berättade att hon vid flera tillfällen såg en pojke gå vid min sida. Med mitt inlägg vill jag berätta att man kan få kontakt med sina älskade barn. Jag är övertygad om att min pojke finns här, då min dotter ibland verkar prata och busa med någon som inte finns. :)

m2studio
2015-12-09 01:19
#5

Jag verkligen beklagar eran sorg och hoppas inga förälder går genom detta faktiskt.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Aldebaran
2016-05-24 15:43
#6

eftersom vi reinkarnerar, dvs lever liv efter liv så har alla en själ som har levt flera ggr.

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
love-child
2017-02-22 17:05
#8

Jag har upplevt samma och då jag själv gick till ett medium för att få kontakt med min bror och min syster som gått bort nyligen så blev jag så förvånad när min lilla flicka även kom och lämnade ett meddelande. Hade inte förväntat det och blev så lycklig.❤️

 Måste bara säga att jag blev lite förvånad när jag såg att ditt lilla hjärta heter Lilja. Mycket ovanligt i sverige. Det heter faktiskt jag, 😊 

Hoppas att du hittar någon som kan hjälpa dig att få kontakt med din lilla.

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Upp till toppen
Annons: