Annons:
Etikettandlighet
Läst 1554 ggr
Henrik93
5/26/15, 11:45 PM

Intuition

Hejsan! Jag tror att jag har kommit på mitt sätt att använda min intuition! Det har hänt flera gånger nu att jag letat efter borttappade saker, då jag är duktig på att strö saker omkring mig här hemma. När jag med mitt minne och logik inte jan hitta något och man börjar bli sådär småirriterad. Imstinktivt så började det med att jag tog ett djupt andetag och frågade inuti "vart ligger måttbandet?" Och under tiden så andades jag ut och slappnade av, varpå jag lät mitt undermedvetna röra på kroppen. Som att det går per automatik. Och mitt huvud vänder sig direkt mot en särskild låda och öppnar den, jag såg inget måttband i lådan men min hand rotade runt- och där låg det. Första gången tänkte jag inte så mycket på det, men när det hände av en slump en andra gång så förstod jag att detta är nog ett utav mina bästa sätt att använda min intuition på. Sedan dess så har jag gjort det ett antal gånger, och varenda gång slår det mitt i prick. Att bara släppa sinnet och kontrollen över mig själv och fråga. Att lita på "det". Fantastiskt. Nu blir det avslappning med underbara Cosmica's rose garden cd. Väldigt fin ordlös sång och musik.

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Tjeja
5/27/15, 12:11 AM
#1

Härligt!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Amandla
5/27/15, 12:52 PM
#2

Så bra, det är ju en mycket användbar talang 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: