Annons:
Etiketthealing
Läst 2153 ggr
[Älskamig]
2015-05-21 08:16

Healing önskas.

Hej!

Är just nu i en svacka i livet där verkligen ingenting går som det ska. Orkar verkligen inte mer. Hade vart toppen att få lite healing och se om det kanske skulle kunna hjälpa lite.

Annons:
Christina_46
2015-05-21 12:18
#1

Jag kan skicka reiki och månljushealing för ditt högsta bästa om du vill. I så fall kan jag kl. 18 nu ikväll.  Hör av dig om du vill ha.

Men det stämmer det som Pernilla W skriver också, att man kan be om healing själv. Jag hittade en beskrivning på hur man kan göra i så fall.  Texten kommer från en bok av Sylvia Browne:

Lägg dig bekvämt tillrätta, säg sedan:

Jag ber alla mästarlärare, helare, tekniker och läkare att komma hit och ge mig healing. Healing för mitt högsta bästa. Plus att jag ber er om att jorda mig mot slutet av healingen.

Ligg sedan så i 5 - 10 minuter och koppla av.

Tacka efteråt för hjälpen.

Det var väl allt.

J-Artur-K
2015-05-22 18:46
#2

Var länge sedan jag var aktiv här men kika in nu av någon anledning o valde denna sida av alla iFokus sidor :) kanske inte var någon slump :) Jag kan ge ikväll vid 21.00 eller senare , Andlig healing med healing vägledare , änglar , healing Kraftdjur o annat kan hjälpa till beror på vad du behöver för slags healing o vad dom kan ge :) Om du inte kan ikväll kan jag ge imorgon istället :) Mvh / Joakim :)

Ny dag nya möjligheter

Aleya
2015-05-22 19:36
#3

#2 jag har raderat bilden. Var vänlig och läs reglerna för iFokus.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

J-Artur-K
2015-05-22 19:41
#4

#3 Trodde man fick använda sig av bilder man köpt rättigheter av att använda :)

Ny dag nya möjligheter

Amandla
2015-05-22 21:40
#5

#4 Då är det _väldigt bra_ om du anger det i inlägget, annars kan ju vi inte veta det😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
J-Artur-K
2015-05-22 21:59
#6

#5 Självklart :) Klagade inte förstår varför det togs bort . Jag skrev snabbt för skriva . (Hade inte tid skriva djupare )

Ny dag nya möjligheter

Annons:
[Älskamig]
2015-05-23 09:47
#7

Nu har jag vart inloggad lite för dåligt de senaste dagarna. Men om någon kan ge mig healing ikväll, hade jag varit tacksam.

white lady
2015-05-23 10:18
#8

7 Det bästa du kan göra, lita på dina egna, ligg på sängen och bara va en stund så kommer du känna skillnad. Du har kraften själv min vän 🌈

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Upp till toppen
Annons: