Annons:
Etiketthealing
Läst 3116 ggr
PernillaW
2015-05-20 21:45

Gratis healing

Hej på er alla! Ni som önskar healing i någon form kan få det helt gratis utan mänskliga mellanhänder. Hur får man då healing, jo, genom att be om healing. Själv brukar jag lägga mig ner och slappna av någon minut, därefter ber jag om healing från den högsta källan, kärlekens källa, för att vara säker på att jag bara får positiv energi. Personligen skulle jag aldrig låta en okänd människa som jag inte känner ge mig healing. Om den personen är instabil kan negativ energi från den personen föras över till mig. Första ggn kanske du inte känner så mycket, beror på om du kan öppna dig eller inte. Själv får jag energivågor som strömmar genom kroppen och får utrensningar ibland. Min syster betalade dyra pengar tills jag sa åt henne att sluta upp med det. Först var hon skeptisk till att hon själv skulle kunna få healing bara genom att be om det själv, men hon har efter ett antal ggr känt energivågor och harmoni i kroppen efteråt.Om du känner dig harmonisk efteråt alt får ont i kroppen pga utrensning får du bevis att det fungerar. Kanske tar några ggr innan du märker nåt.  Lycka till!

Annons:
snigelpiga
2015-05-20 21:52
#1

#0  Jag tänker och känner om healing precis som du.

[jjsson]
2015-05-21 20:15
#2

Detta får vi testa !

J-Artur-K
2015-05-22 18:52
#3

PernillaW Det du nämner negativa energier ifrån den som ger healing till den som får healing låter som magnetisk healing inte andlig healing :) Andlig healing kommer inte ifrån Healern själv men det gör magnetisk healing stor skillnad :)

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2015-05-22 18:55
#4

Men det du nämner om be själv är mycket bra håller med . :) så gör jag med :)

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2015-05-22 19:02
#5

Man kan tänka så här om en person som ger healing känner sig låg på energier efter healingen tröttare o så är det högst sannolikt en magnetisk healing den get. O tar ifrån sig själv o tappar energier o blir tröttare Men om healern känner sig piggare o som den fått mer energi är det högst sannolikt en andlig healing den get o samtidigt när andra sidan ger healing till klienten får även den som ger healing lite . (Är själv andlig healer / spirituell healer kalla det vad man vill är bara ett namn på något i min åsikt :) ) sedan finns det olika former o så o det jag benämner är inom det andliga o så :) Men detta är mina åsikter :)

Ny dag nya möjligheter

NiklasTyreso
2015-05-25 21:18
#6

Jag är också ytterst tveksam till healers som ska ha dyra pengar. Det känns inte gott och kärleksfullt mot människorna att ta betalt på det sättet för healing.

Annons:
[Hukanson]
2015-05-26 15:37
#7

Jag har praktiserat en healingmetod förut som gav bra resultat och jag tycker att visserligen kan vi få healing för allmäntillståndet helt gratis bara vi ber om det men när vi har problem eller obalanser kan en mänsklig terapeut vara batter. Då terapeuten ändå staller upp med sin erfarenhet och skicklighet, tid, resor omkostnader, är det inte orimligt att klienten lämnar ett konkret bidrag som Tecken på sin tacksamhet och uppskattning av den hjälp han får.

[LadyX]
2015-05-26 16:53
#8

Varför är en healers tid inte värd att betala för? Är inte healerns tid lika mycket värd som någon annans? Jag har mångårig erfarenhet som bl.a. healer och skulle jag göra allt gratis så skulle det vara omöjligt att överleva. En healer behöver också mat på bordet, betala sin hyra, sin telefonräkning osv.

Självhealing kan varje människa som känner kärlek till sig själv göra, men det är inte lika lätt om man inte har utbildning att göra chakrarening och balansering. Sådant kan en healer och det har hon eller han betalat för att lära sig. En (riktig) healer har dessutom anatomi- och medicinsk kunskap, samt kunskap i att ta personen på ett mer psykologiskt plan.

#6  Niklas Tyreso. Det känns inte gott och kärleksfullt mot människorna att ta betalt på det sättet för healing.

Tycker du att det känns gott och kärleksfull att utnyttja en healer utan att "göra rätt för dig"?

Om du tycker att det känns rätt så kanske du kan berätta vad du arbetar med och jag kanske skulle kunna få utnyttja dig gratis några timmar?

Amandla
2015-05-26 18:00
#9

Häpp, nu återgår vi till TS huvudfråga, att man kan ge sig själv healing. Frågan om huruvida medium, tarotläggare, healers mfl ska ta betalt eller inte har diskuterats till leda både här och på andra sajter, det räcker så. Vi drar INTE igång en sådan debatt igen.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Hukanson]
2015-05-27 14:45
#10

Gå med i Korpens Gå-Lunka-Löp…kanonbra healing om man gör det regelbundet! Konditionen förbättras, flåset försvinner, rosor på kinderna och sömn, aptit, optimism som aldrig förr.

Eller gå en kurs i Feng-Shui! en korrigering av bostadens chiströmmar skulle kunna göra underverk! Man sover bättre, känner sig mer harmonisk och lugn. Verkligen healing.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: