Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1376 ggr
LiSi
2015-05-17 14:08

Har du träffat en ängel?

Hej! Jag håller på och skriver en bok om änglar. Har du haft ett möte med en ängel, blivit mirakulöst räddad av en ängel, eller fått hjälp av en ängel, skicka gärna din berättelse till mg, så kanske den blir utvald att vara med i den färdiga boken! 

Observera att det bara gäller berättelser om änglar den här gången, inte om döda anhöriga och andra andar.

Maila din historia till: 

anglar.nu@gmail.com

Jag ser fram emot att få läsa om ditt änglamöte!

M.v.h.

Elisabeth

Annons:
[kajmal"]1
2015-05-17 14:23
#1

min upplevelse

literädd
2015-05-17 14:45
#2

Jag bad min ängel komma till mig, och den kom. Blev ju rädd så den försvann. Ett tips be din/dina skyddsänglar komma till dig så du kan se dem. Då en skyddsängel kan vara en anhörig till dig så behöver dem tid på sig att förbereda sig. Så sätt dig ner nu exp, i lugn i ro, tänd kanske ett ljus. Säg högt och tydligt att du vill att de skall komma till dig kl 10:00 ikväll. Att du hade behövt dem. Min kom. Ett stort blå/vitt sken steg in genom sovrumsdörren. Så kan du skriva om din egen upplevelse :)

LiSi
2015-05-17 20:32
#3

Tack så mycket för både upplevelser och tips från er båda! :) Wow… Vad härligt att veta att din skyddsängel visar sig  när du önskar! Underbart förslag att kalla på dem en viss tid, så både de och man själv är mer beredd. 

Jag har kontakt med mina änglar ofta, det var dem som kom med den här bokidén! :) Någon av mina egna upplevelser av änglar kommer att komma med i boken. Men jag vill gärna ha fler berättelser om hur andra upplever sina möten med änglar, och hur olika typer av äglamöten kan ske i nutid. 

Mitt mål med boken är att förmedla en känsla av hopp , att det finns "något mer", en annan  dimension som kan hjälpa oss när vi är i nöd, och att  det är något som kan  hända många, inte bara några få utvalda, som många kanske tror.  Vill någon fler hjälpa mig att sprida det hoppet till mänskligheten, hör gärna av dig med din berättelse! :)

email: anglar.nu@gmail.com

Ha en underbar fridfull söndagskväll!

/Elisabeth

Upp till toppen
Annons: