Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1184 ggr
benganxxx71
2015-05-15 14:24

elektrisk

Hej har ett långväga problem. eller inte längre . lampor . elhissar kontakter som slutar stänger av sig i min närhet . första gången detta uppenbarade sig var vid 10 års ålder. har under åren . är nu 44 varit med om massa . radioapparater som vägrar sända vid min närvaro . svetsar som går upp i maxampär . utelampor som slocknar. min fru tyckte detta var mysko i början. nu lever vi med de å tänker nån e med oss. detta sker regelbundet runt mig. vilket kan bli problem med larm i affärer ofta. .. har åxå tänkt massa när ja har de psykiskt stressigt eller oro så uppenbarar detta sig mycket mer. har en gat lampa utanför mitt hem som rent av bara blixtra till å aldrig mer gått i gång trots komunen bytt å kollat . den vill bara inte mer. kontakter i huset flög ur sitt jack. då sa fru slå på telefonen nu.. ja gjorde detta å direkt såg ja missat samtal från ex frun å de var på liv å död . nu undrar ja e de fler som har detta med sig . ibland tycker ja de e överdrivet jobbigt . tror inte ett skit på de okända. men nu börjar ja tvivla va fan händer.. mina vänner skojjar i bland att ja får va utanför så dom kan få ha musiken på. skitkul. men allvarligt e de inte alls.  i dag 15e maj pratade med mor i tel som berättade om en sak som fick mig att gåshuda. å då kände ja att ja ärvt detta från henne. berättade i dag första gången om alla 10000 händelser. kan åxå säga att min far dog när ja var ett år.. kan de vara han som finns i vår närhet. e skeptiker men skriver här nu… tack för ni som läser å kanske kan ge mig lite att gå på… Vänligen Bengt

Annons:
Magi-cat
2015-05-15 19:57
#1

Om du söker på "elektricitet" så hittar du flera liknande trådar här på ÖN. Kanske ger de inte definitiva svar, men det kan vara trevligt att läsa om andras erfarenheter.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

kena10
2015-05-16 12:43
#2

Äntligen någon som har upplevt något som känns underligt på riktigt. Vill absolut följa detta.

Upp till toppen
Annons: