Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1109 ggr
myppe
5/13/15, 9:41 PM

Utveckla sjätte sinne?

Okej, jag vet inte hur jag ska förklara detta eller om det ens finns något att förklara. Jag misstänker att jag har ett sjätte sinne av något slag. När någonting ska avslöjas eller är på väg att hända kan jag känna på mig vad som kommer. Jag blir stensäker på vad som kommer sägas/hända och det är just det som händer. Hittills har det varit väldigt enkla grejer. I femman skulle någon i klassen lottas till Lucia. När min lärare tog fram lotterna var jag 100% säker på att hon skulle säga mitt namn, vilket hon gjorde. Flera liknande händelser har inträffat, framförallt vid val/överraskningar. I höstas var jag helt säker på vem som skulle vinna valet och dessutom vad som skulle hända när de gjorde det. Vad som skulle hända efter valet kan ju varit ren observation, men vem som skulle vinna borde inte jag som då var 14 år veta. Nu kommer jag till frågan då. Om det är så att jag har ett sjätte sinne som på något vis gör att jag kan se in i framtiden mer eller mindre, finns det något sätt jag kan utveckla det här sinnet?

Annons:
Amandla
5/14/15, 11:45 AM
#1

Har du sett Hjälptråden? Klicka på det understrukna ordet som visar att det är ett av orden i vårt Lexikon, så kommer du till tråden.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: