Annons:
Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 2115 ggr
The_pearl
2015-05-10 00:24

hur hittar man andra?

Hur hittar man andra människor, där man kan ingå i en meditationsgrupp tex. Jag har fram till i januari gått till ett medium som haft en meditationsgrupp, där hon lärde oss grunder i lite allt möjligt. bra övningar och verktyg för att få kontakt med sig själv och med det mediala. jag bor på annan ort och jobbar de dagar vi ska träffas. så hur hittar jag då andra människor i min närhet istället. Det känns lite smått hopplöst faktiskt. Jag kan liksom inte meditera hemma i heller utan behöver de andra och den guidade meditationen än så länge. behöver få bolla lite ideer o tankar å få tips på olika saker. bor föresten i Kristianstad i Skåne! :)

Annons:
Tarotstollan
2015-05-10 00:28
#1

Håller med dig det undrar jag också!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[sanna70]
2015-05-11 08:47
#2

Kanske kan du starta en egen grupp genom att starta en tråd här angående detta. Tex  Du söker efter folk i Skåne där ni samlas hos varandra för meditationsövningar mm   Frivilliga kan antingen skriva i tråden eller PM dig. Om det är kostnadsfritt dessutom så tror jag att du kommer att hitta många som delar ditt intresse .

J-Artur-K
2015-05-11 14:36
#3

👍🙂

Destiny

Ny dag nya möjligheter

[LadyX]
2015-05-11 16:19
#4

Sätt upp lappar på anslagstavlor. Annonsera (finns gratis annonsplatser på bl.a. FaceBook.) Kolla om det finns något medium i närheten som kan tänka sig ha en grupp.

Det finns bra ledda meditationer på Youtube. Både på Svenska och på Engelska.

Titta i "Länkarkivet" här på sidan om det finns något medium i ert närområde. Kolla andra sidors länkregister på iFokus.

Upp till toppen
Annons: