Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 773 ggr
Krusenstjärna
2015-04-23 21:35

Energier i rommet.

Hei ! Takk for at jeg fikk bli medlem her. Gleder meg til å lese alle innleggene.

Har lyst å spørre om noe……..en kveld min sambo og jeg  satt her i soffaen og så på tv…plutselig hørte vi en spesiell lyd. Vet ikke helt hva jeg kan sammenligne det med, men kanskje når det er åskväder, men mye svakere. Så kjente vi at energien i rommet forandret seg veldig, det ble liksom veldig mye lettere. Min sambo fikk hjerklappning og ble veldig varm.       Er det noen som kanskje kan forklare hva dette var. Var det kanskje en energi som forlot rommet ??? Men hvem var denne energien ??

Annons:
[NeferNefer]
2015-04-23 22:47
#1

Välkommen hit 🌺

Det är svårt att säga vem det kan ha varit, men det låter ju som en trevlig och kärleksfull stund. Kanske någon av era guider eller släktingar kom på besök från andra sidan? 🙂

Krusenstjärna
2015-04-24 14:37
#2

Takk for svar ! Jo, det var sikkert en slektning eller guide som var der. Men ble nyfiken på hvem det kunne være. Har selv " sett " og opplevd mye, men ikke på denne måten. Hørte et veldig smell i veggen da jeg lå i sengen på soverommet. Min mamma hadde dødd samme natten og jeg vet at det var hennes energier som kom til meg for å ta forvell. Jeg opplevde også at hun kom bort til min seng og hun sier til meg…" Jeg har kommet for å ta forvel med deg " Jeg ser meg selv reise meg opp av sengen og vi står å holder rundt hverandre. Jeg kjente hennes kropp veldig fysist presis som da hun levde. Merkelig og fantastisk opplevelse som jeg vil bære med meg resten av livet !

Upp till toppen
Annons: