Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Andar

2015-04-19 20:44 #0 av: Greenberg

Hej! Jag har en fråga. Min dotter har en ande som förföljer henne. Han är på hennes rum, sitter i baksätet när hon kör bil och är även med henne när hon sover hos vänner. Han är väldigt hotfull och säger elaka och väldigt hemska saker om henne. Jag undrar såklart varför?! Och vad vi kan göra för att bli av med honom. Hon mår väldigt dåligt av hans närvaro. Tacksam för hjälp.

Anmäl
2015-04-20 06:42 #1 av: siberlina

säg  till henne  att  hon ska  be honom att   gå  mot  ljuset och   lämna   henne

Anmäl
2015-04-20 11:25 #2 av: [BjorneW]

Ja eller kontakta ett medium. Sök på google och försök hitta någon nära er och ring denne för råd och hjälp. Så får vi hoppas det är någon kunnig :)

Anmäl
2015-04-24 15:00 #3 av: Krusenstjärna

Jeg ville snakket til han og bett han la meg være ifred. Sagt at jeg ikke ville at han skulle være der. Prøvd å få han inn i lyset og over på den andre siden..

Anmäl
2015-05-05 12:29 #5 av: farshus

Håller med , låt Anden  färdas mot ljuset. Be om det i en stilla stund.

Anmäl