Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1707 ggr
iceflower
4/19/15, 6:10 PM

Farfar besöker mig i drömmar

2010 i augusti dog farfar av cancer i hela magen. Han älskade sina barnbarn och jag var den första. Alla äldre har sagt det åt mig, alltså att han älskade alla barnbarn, han hade inte något annat att älska. Hans död var hemsk att få se. Vi var och kollade på honom i sjukhuset, 2 dagar var jag där men andra dagen dog han också, jag gav han en puss på pannan och en kram då han låg där död. Sedan gick vi.

Efter några år, 2014 drömde jag om honom 2 gånger ganska liknande drömmar. Han sa "farfar har det bra, hoppas du också har det". Det utspelade sig på Ica Maxi på hans hemort där han alltid spelade hästar. Drömmen var verkligen eftersom det var där han satt med sina vänner och spelade v 75.

Nu hade alltså två drömmar drömts om honom. Men den senaste drömmen drömde jag om att jag var i ett hus, jag gick ut för att jag visste att han var ute och låg på asfalten. Jag var medveten om att han var död då och undrade varför han låg på asfalt och inte nedgrävd i graven. Han fick ett ryck och började rycka, som ett epilepsianfall. Efter ett tag började han springa runt i en cirkel och sedan kommer jag inte ihåg mer vad som hände. 

Det var den hemskaste drömmen jag har drömt, eftersom min farfar var inblandad. Efter det har han inte besökt mina drömmar med. Kan någon tolka alla dessa 3 drömmar åt mig? Eftersom jag har funderat så mycket på just detta.

Annons:
Upp till toppen
Annons: