Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1217 ggr
iceflower
2015-04-19 17:44

Drömde om att jag tog självmord som misslyckades

Hej! Jag är ny på sidan så jag hoppas på att jag skriver på rätt ställe nu.

Inatt när jag var vaken var jag inne på Omegle.com där jag träffade en tjej, hon var väldigt trevlig så vi växlade Skype. Vi pratade väldigt länge tills vi skulle sova.

På natten drömde jag, jag hade försökt tagit självmord och det lyckades nästan. Men jag dog inte i drömmen utan jag misslyckades. Sedan träffade jag den där tjejen i drömmen. Jag berättade vad som hade hänt och sa hela tiden "tänk, om det hade lyckats hade jag varit död nu, vad hemskt".

Det hände säkert mer saker men jag kommer inte ihåg. Jag kommer ihåg att jag försökte begå självmord, och kom ihåg direkt då jag vaknade, men sedan glömde jag hur. Glömde även bort hur det runtomkring mig var.

Jag tycker att detta är väldigt jobbigt iallafall. Kan någon tyda denna dröm åt mig?

Annons:
Valkyrija
2015-04-19 17:48
#1

Död symboliserar en ny början. Kanske betydde drömmen att det är en ny vänskap som börjat ta form? Det är svårt att tyda andras drömmar då känslan i drömmen har lika stor betydelse som händelserna. Jag skulle iallafall tolka det som att det handlar om en ny vänskap :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

iceflower
2015-04-19 17:51
#2

Okej Taralii!

Måste det vara tjejen i drömmen eller någon helt annan person? Kan det vara en person som man har varit med mycket förut? :)

Valkyrija
2015-04-19 17:52
#3

Behöver inte handla om just den tjejen :) Man kan bli påverkad också av saker som händer under dagen och sedan drömma om det så ja, det kan handla om en ny början på vad som helst egentligen haha :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: