Seans - upplevelser & frågor

Varför är det så? seans

2015-04-16 09:42 #0 av: farshus

När jag sitter framför en annan människa ensamma. Ser jag ofta h*ns liv passera i vy. Även kommande händelser. Men varför ser jag inget om mitt eget liv?

Anmäl
2015-04-16 09:52 #1 av: Choklad

Du är inte inriktad på det. 

Du är ju med dig själv hela tiden så du liksom reagerar inte på samma sätt som på andra.

Men du kan se din egen framtid om du vill.

U R us

Anmäl
2015-04-16 15:41 #2 av: farshus

Hur menar du jag skulle kunna se min framtid. Hade behövt det just nu.

Anmäl
2015-04-17 12:26 #3 av: farshus

Vill gärna ha hjälp se min framtiden, kanske ngn här kan hjälpa mig.

Anmäl
2015-04-17 12:35 #4 av: Amandla

Är det en avläsning du är ute efter så lägg din fråga i avläsningstråden istället. 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2015-04-17 14:22 #5 av: Choklad

Tummen upp

U R us

Anmäl
2015-04-17 19:20 #6 av: farshus

Jag är inte ute efter ngt, definitivt inte bråk. Undrar  bara rent allmänt hur är det möjligt se andras liv passera som i en dröm, när jag talar med dem. Men att kunna se sitt eget liv framåt i tiden är näst intill omöjligt. Vill inte ha ngn avläsning , bara en diskussion om fenomenet,   Eller är jag ensam om  detta..

Anmäl
2015-04-17 20:27 #7 av: Loris M

#6 Tror inte att du är ensam om detta. Nu är inte jag medial och kan se varken min egen eller andras framtid, men har både läst och hört många gånger från de som kan, att de upplever samma fenomen. 

En del människor kan med stor skicklighet förutspå händelser i andras liv men kan inte få fram något överhuvudtaget när det gäller ens eget liv. Jag tycker att det är rätt så logiskt egentligen. När det gäller oss själva så kan vi inte bara slappna av och vara mottagliga för det som kommer. Vi är för engagerade helt enkelt.

Sajtvärd för Förskolan, Lika villkor och Bokcirkel

Medarbetare: Multikulturellt 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.