Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 6518 ggr
cinaa
2015-04-14 10:43

Drömtydning tsunami

Hej! Undrar om någon kan hjälpa mig tolka min dröm. Inatt drömde jag om att jag såg ett antal giantiska tsunamis. Jag hann ta skydd varenda gång men det konstiga var att de kom med rejäl kraft och strömmade in i husen men de skadade/ kom inte nära mig inte över huvudtaget. Vad kan detta betyda?

Annons:
Choklad
2015-04-14 10:56
#1

att du har en känslostorm av olika slag att vänta

U R us

Peter40
2015-04-14 16:33
#2

Har du varit inomhus mycket det senaste?

cinaa
2015-04-14 19:45
#3

#1 Okej.. Måste det bli både positivt och negativt eller det kan betyda endast det ena? #2 ja faktiskt, har varit sjuk nu i några dagar och har därför hållt mig inne.

Choklad
2015-04-15 09:00
#4

# 3

Du blir inte berörd av det som sker, du är mera som en iakttagare i det som sker omkring dig.

Men det kan också tyda på att du har känslor som är stark och de drabbar dig med stor kraft, men du verkar inte ta in dem, du reagerar inte på dem som du egentligen borde, och därför undrar jag om du befinner dig i någon form av chock eller annat liknande tillstånd?

Vatten har för mig personligen en indikation på att jag är sjuk  (eller ska bli )då jag drömmer om det, särskilt om jag simmar, kanske det är så för fler?

U R us

cinaa
2015-04-15 09:08
#5

#4 jag kan nog inte säga att jag befinner mig i chock men igår fick jag ett positivt besked som jag dagen innan var orolig att jag inte skulle få. Kan det kanske vara det?

Choklad
2015-04-15 09:16
#6

# 5

Ja det kan det mycket väl vara, men då måste du ha varit väldigt orolig, eftersom det var så pass mycket med tsunamis. Och att de var gigantiska.

U R us

Annons:
cinaa
2015-04-15 09:36
#7

Vi genomgår ivf så ag var väldigt orolig för att kroppen skulle kludda så att det inte blev något försök utan att vi fick vänta till nästa månad.

Upp till toppen
Annons: