Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2399 ggr
Malin688
4/13/15, 9:34 PM

Hur kan detta komma sig? :/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Vaknade för några månader sedan av att sambon skrek till, tände lampan och såg honom hålla sig för ryggen, upptäckte då denna hand… 

Har min som jämförelse på en av bilderna så som synes är det inte min jättehand på hans rygg.. 

Vad kan ha orsakat detta? ;/

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
-Aida-
4/13/15, 9:36 PM
#1

Låg ni och sov? För isåfall kan han ha sovit på handen och de blev ett avtryck, men varför skrek han?

Malin688
4/13/15, 9:40 PM
#2

Ja vi sov, han skrek av smärtan i ryggen vid avtrycket,

Nej möjligheten att han legat på armen är typ mini liten med tanke på vinkeln, han är inte gummi-mannen ;)

Blandad kompott är en bra kompott :)

-Aida-
4/14/15, 7:29 AM
#3

#2 Man kan göra mycket i sömnen man inte trodde var möjligt. 😛
Annars vad de kan vara har jag ingen aning om, däremot har de funnits gånger då folk drömt att dom blivit bitna och sen fått ett bitmärke på armen och känt smärtan, inte alla gånger man kommer ihåg vad man drömmer heller för man minns bara den drömmen då man är närmare att vakna upp.

kena10
4/14/15, 1:19 PM
#4

Kolla om mönstren i handflatan på avtrycken (utifrån fotografierna) stämmer överens med någon av era högerhänder. Vid hårt tryck kan också avtrycket bli större än vad handen är.

[Kritan]
4/14/15, 4:46 PM
#5

Annars har det hänt att jag "trassla in mig i lakanen" och vaknar med "världskartan" i ansiktet. 😃

Malin688
4/14/15, 8:12 PM
#6

Avtrycket stämmer inte med böjningar på våra fingrar eller liknande.

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
catcult
4/14/15, 8:37 PM
#7

Jag tycker att handavtrycket ser ut som din hand, visst är det något större på hans rygg, men det beror på att det är svullet/irriterat.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

[Kritan]
4/14/15, 8:39 PM
#8

Jag tror du kan ha farit ut med handen i sömnen. Alternativt kan det vara en allergisk reaktion på något, som kan svida (ny parfym eller hudkräm).  Rodnaden på hunden gör att avtrycket ser större ut.

[Kritan]
4/14/15, 8:40 PM
#9

Jag menade huden

Malin688
4/14/15, 8:41 PM
#10

Förklara gärna då för mig hur min hand kan vara på den sidan han ligger mot lakanet, hur fingarna inte stämmer och hur han vaknade med smärta och höll sig där och jag låg vänd åt andra hållet med händerna under kudden`?

Jag vill veta vad detta är, och jag tror faktiskt inte att det varken är hans eller min hand….. Det var dessutom inte svullet/irriterat utan bara rött.

Blandad kompott är en bra kompott :)

-Aida-
4/14/15, 9:07 PM
#11

Om man tittar på bilden så ser man ju röda handavtrycket men också ett rött avtryck efter handen längs sidan, de tycker jag får de att se ut som att han legat på sin egen hand.

[Kritan]
4/14/15, 9:39 PM
#12

Han kanske har sina chakran öppna och är mer mottaglig för negativa energier.

Kristina79
4/15/15, 4:46 AM
#13

För ca 2 år sedan så skurade jag av badrumsskåpsspeglarna och jag är sjukt pedant, eller var haha men iallafall, hade gjort det och ställde undan grejerna och kom tillbaka till badrummet och hade ett stort handavtryck, större o långa fingrar, än min man som stod o diskade när jag stökade runt. Handen var placerad högst upp på höger spegeldörr och så stänger man ju inte, och ingen av oss hade varit in sen jag putsat. Jag fick känslan av att det var ngn som ville ngt och fick senare uppeva lite mer grejjer och visade det var morfar som ville säga mig lite saker, tror han ville pusha mig att ta tag i vissa saker för att jag skulle må bra! Du kanske ska lita på din känsla och varför inte kontakta kanske ett seriöst medium som kan känna av lite ,Kram

🌸

Annons:
annsofairy
4/15/15, 7:42 AM
#14

@Malin688

Hej om du vill ta reda på
borde du också  kolla upp om din sambo hade flera 
konstiga paranormala upplevelser överhuvudtaget!!

Annars ser inte så ut om det inte din hand,
men det kunde vara hans hand men bara om han låg
på handen med handflätan mot madrassen
så att den avtryck kommer från hans handrygg
Jag testade det och kunde lägga mig
på min hand och på den del av min rygg!

Dessutom ser man på hans rygg avtrycket från lakan!
så han låg på sin rygg iallafall, visst gör det ond om man ligger så där
och kunde förklara skriken!

Lycka till!😉

Malin688
4/20/15, 3:40 PM
#15

Det är mycket onormalt och dylikt som händer hos oss..

# Barnskratt och barn som springer i hallen ( vi har inga barn)

# En jamande katt och känslan av att du snubblar över en katt ( Jag är allergisk så katt finns inte i hemmet)

# Suckande i hörnet av sovrummet där vi har min farmors palm står

# saker försvinner och dyker upp på andra ställen

# lampan i vardagsrummet blinkar, det är bara den och det spelar ingen roll om vi byter lampa plus att vi har kollat ledningarna så att det inte är glapp. 

# Beröring av osynliga händer, känslan av att du är bevakad

# En gestalt i rock som går genom hallen

# En kompis spädbarn på 3 månader tok stirrar i samma hörn, hon sitter och skrattar för att i nästa sekund bli okontaktbar.

Allt detta gör mig skeptisk till att denna hand är från oss, därför sökte jag lite teorier hos er..

Blandad kompott är en bra kompott :)

Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
4/20/15, 5:27 PM
#17

#16 Borttaget, läs  skrivreglerna, särskilt avsnittet om onda andar.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Magi-cat
4/21/15, 6:44 PM
#18

En annan möjlighet är att det inte är ett avtryck av en hand, utan att något annat i sängen, (skrynkligt lakan, kudde, pyjamas etc) gjort ett avtryck som kom att se ut som en hand?

Men väldigt handlikt är det verkligen.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

kvjb
4/22/15, 10:57 AM
#19

Du kan ju kontakta Anna-Lena! Hon verkar så duktig ocj kan säkerligen ge er lugn och ro där hemma!

[Kritan]
4/23/15, 3:14 PM
#20

Jag tror någon med personliga band försöker få kontakt och där handavtrycket sitter har en innebörd. Kanske hade ont just där i sin fysiska form eller så. Energier samlas kring den person som har öppnat dörren på glänt till andevärlden (dig själv eller din sambo) och därav följer allt möjligt med hem tex bortsprungna katter. De flesta sällskap brukar försvinna av sig självt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: