Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 967 ggr
hopplapollen
2015-04-12 00:10

Kan andar/spöken följa med nya personer?

Jag upplever ibland att min sambo kommer hem med sällskap i form av andlig närvaro. Ibland är det en god närvaro, ibland en obehaglig. Efter ett tag försvinner de och sen är det inget mer med det. Han arbetar i butik och träffar sådeles mycket folk så jag tänker att spökena kommer till honom ihop med kubderna och av någon anledning väljer att haka på min sambo. Kan det gå till så? Vad ska jag göra med dem när de sedan är här (tänker främst på de obehagliga)?

Annons:
Huygens
2015-04-12 09:57
#1

Be dom gå vidare och uppsöka en vän.

Ghosthunter
2015-04-12 11:16
#2

Oja, dom följer med om dom vill. Det har hänt mig själv flera gånger!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

yamher
2015-04-12 22:00
#3

ja de kan de. Det kan räcka med att åka och handla. Men som redan nämns så var bestämd o be dem dra

Alis volat propriis Oskyldig

Ghosthunter
2015-04-12 22:05
#4

Har haft med mig andar i bilen ett par gånger. Kan bli lite störande i koncentrationen när man kör😃👻

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

hopplapollen
2015-04-15 23:12
#5

Haha, vilka spännande upplevelser ni beskriver! Och tack för de handfasta knepen :) Hur kommer det sig att andarna följer med då? Finns det något särskilt som de attraheras av?

Ghosthunter
2015-04-16 08:13
#6

Det kan vara vad som helst. Tänk dig bara hur det är i livet. Man drar sig till likasinnade personer efter personlighet och intresse, samma sak är det för andarna, som ju också har varit människor. Sen kan det t.ex vara att nån ande vill ha hjälp och hänger på bara för det och är man dessutom medial, så märker andarna det väl…

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
yamher
2015-04-16 17:43
#7

oftast för att man är öppen, har starka känslor el andra saker/egenskaper som lockar. Som GH skrev…

Alis volat propriis Oskyldig

Ghosthunter
2015-04-16 18:01
#8

Ja precis…egenskaper som lockar!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: