Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andlighet

Hjälp?

2015-04-09 21:11 #0 av: CalippoTwisterTulo

Hej, jag har flera gånger mediterat och försökt ta kontakt med änglar, jag har öppnat mig för dem. Men jag undrar hur man kan göra för att faktiskt FÅ kontakt och kanske se några orber på ett foto. Jag vet att man ska ha tålamod och det har jag. Min mamma fick se ett starkt, stark ljus från garderoben mitt i natten första gången hon tog kontakt med änglarna, men inget hände mig. Jag undrar om man kan göra någonting för att verkligen visa att man vill öppna sig för dem?

Anmäl
2015-04-10 00:13 #1 av: skullcandy

Jag fick kontakt med mina guider när jag slutade att söka efter dem, de kom till mig när jag var redo att träffa dem. Det var jättesvårt att inte tänka i de banorna när man är öppen medialt och supernyfiken, men det GÅR! Tummen upp Mitt råd till dig är att ta det lugnt,  jag tror att du kommer att uppleva mer när du är mogen för det. 

/ Sofia Blomma

Anmäl
2015-04-10 07:46 #2 av: CalippoTwisterTulo

Tack så jättemycket #1!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.