Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

hjälp! blinkande ljus!

2015-04-01 18:46 #0 av: vickyhoffa

Satt vid datorn och så såg jag att det blinkade till 2 gånger. Typ som en blixt. Så kollade runt och då såg jag det igen, såg ut som om det kom ifrån fönstret så jag gick dit men det var inget där. Sen blinkade det igen 2 gånger men då kom det från mitten av rummet. Stod typ 1 minut och kollade men det kom inget mer. Vad kan det varam

Anmäl
2015-04-01 18:52 #1 av: Mysan59

Någon med ficklampa utanför?

Anmäl
2015-04-01 18:53 #2 av: Magi-cat

Det kan vara lite vad som helst....Ögonen, någonting ute, reflexer...Svårt att komma på exakt vad det kan vara....Kommer det tillbaka kanske du ser någon samband.

"Livet är en gåva, tiden är till låns." P. Strang

Anmäl
2015-04-01 19:06 #3 av: Elvreus

http://paranormal.se/topic/orb.html

Anmäl
2015-04-01 19:06 #4 av: vickyhoffa

persiennen är nerdragen så kan inte vara någon utanför. plus så bor  jag på andra våningen

Anmäl
2015-04-01 19:07 #5 av: vickyhoffa

plus att  hela rummet blinkade nästan. så känns  osannolikt  att det ska vara någon utanför  med en ficklampa.

Anmäl
2015-04-01 19:10 #6 av: Mysan59

#5 Ok, eftersom jag inte visste hur du bor eller så, så var det bara en gissning/ett förslag.

Då vet jag inte alls, kan ju vara nåt naturligt, men också nåt annat.

Hoppas någon kan hjälpa dig med vad det kan vara.

Ha du läst #3 inlägg? Jag ska göra det nu för att se om det kan finnas någon förklaring i det.

Anmäl
2015-04-01 19:15 #7 av: Elvreus

Det står att det endast syns vid framkallning. Jag själv ser sådana fenomen vid jämna mellanrum. Tror du är rätt andlig/mottaglig

Anmäl
2015-04-01 20:08 #8 av: vickyhoffa

#7  ja jag har  orber  på nästan alla mina foton. men det  var  inte  såna  nu. var  som sagt  som en blixt fast inomhus. men det kom bara  3 st dubbelblinkningar. nu har  jag inte  sett det nått mer. 

Anmäl
2015-04-02 00:55 #9 av: Huygens

Kan det varit en lyktgubbe som ville vara lite inomhus?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.