Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 630 ggr
[Kritan]
4/1/15, 11:27 AM

Vita frun?

Jag drömde om en dam i 1800 tals kläder som vandrade på en enslig väg över en öppen slätt. När jag kom närmare så upptäckte jag att hon saknade huvud. Jag vaknade och jag hörde ljud från köket. Jag försökte somna om och tänka på något annat. Men när jag blundade såg jag henne stå bredvid mig.  Jag klev då upp istället och gav upp alla försök på att sova. Damen var helt i lila och jag har för mig det betyder sorgens färg och en färg som kungligheter bar. Det är inte min mening att skrämma upp någon här, jag brukar få kryptiska budskap från "andra sidan" och oftast händer då ingenting. Ibland när en främmande "ande" kommer till mig har jag svårt att tolka vad de vill, och hoppas någon som är medial kan hjälpa mig.

Annons:
OlgaMaria
4/1/15, 11:34 AM
#1

Hon kanske inte ville att du skulle få sova gott inatt…

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Elvreus
4/1/15, 7:12 PM
#2

"Lila visar på andlig mottaglighet, att man är öppen för det s.k. övernaturliga. Man kan ta in det andliga i en skön skogspromenad, en vacker musikupplevelse eller liknande. Mycket lila kan visa på tankspriddhet, att man är lite väl "andlig" helt enkelt. Det lila kan ligga en bit ut från kroppen och då visa på en mottaglighet men en liten rädsla för det okända. En andlig förmåga behöver man inte vara rädd för att den ska hoppa på en med en massa syner. Allt kommer i den takt man klarar av." 

 http://www.mirakelboken.com/Aura.html

fridaelvreus.blogspot.se

[Kritan]
4/2/15, 1:46 PM
#3

Tack för era svar. Jag är väl både tankspridd och öppensinnad. 🤪 . Jag fick just veta att en i min släkt höll på att gå ett tragiskt öde till mötes.  Vet inte om det har något samband?

Upp till toppen
Annons: