Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 493 ggr
happy2015
2015-03-30 21:18

Vind pust sveper förbi

Hej,

Jag är ny i forumet och har alltid varit intresserad av astrologi, spådom, tror egentligen även på  andar, spöken och på det övernaturliga.

Är själv väldigt intuitivt men på grund av dålig självkänsla och självförtroende har jag inte lyssnat 100% på de tecknen jag får i livet. Har fått höra av en spåkvinna att jag har en väldigt stark intuition men vet inte hur jag skall träna upp det eller lära mig att läsa av tecknen som visas i min omgivning.

Det jag egentligen ville skriva om här är som rubriken lyder- att jag vid flera tillfällen har känt av att någon/något sveper förbi mig som en vindpust när jag stått och diskat, sorterat tvätten i byrån eller gjort något med ryggen fri. När detta har hänt mig vänder jag direkt och kollar om det är min man, barnen som stått och lurat mig eller om det var katten som gick förbi. Eller att jag har känt av att någon/något är närvarande i närheten av mig fastän jag är helt själv i rummet, i bilen osv.

I eftertanke tror jag mycket på att det är någon som vill ta kontakt med mig och det sägs att varje individ har en skyddsängel som skyddar dem och fram till idag tror jag min ängel är min far. Han dog år 2001 och jag tänker på honom ofta.

Vill gärna får det förklarat och vill höra om det är något övernaturligt eller är det bara jag som inbillar mig. Finns det någon med liknande erfarenhet?

Tack för att ni tog er tid till att läsa mitt inlägg.

Med vänlig hälsning,

BL

Annons:
Linnea040624
2015-03-31 15:26
#1

Verkar som om det är "något inneboende". Kan inte svara på om det är din far eller ej. 

Har ni haft öppet något så att det kan ha dragit kallt eller så? Annars så är det väl något inneboende, men det verkar ju inte som någon direkt katastrof.

happy2015
2015-03-31 20:38
#2

Hej Linnea, Tack för svar. Tror inte det har varit drag då det hände samma sak i vår andra lägenhet. Ett flertal gånger dessutom. I den förra var nog dålig energi för jag mådde mycket dåligt både psykiskt och fysiskt. Min syrra bad mig flytta från den lägenheten ofta. Hon sa att det är någon som stör dig. En gång när jag sov middag i den gamla lägenheten min kropp var helt tung och ville vakna men kunde inte. Jag öppnade mina ögon men något drog mig tillbaka och jag kunde inte stiga upp. Såg dessutom en svart skuggaktigt gestalt högt upp vid dörrkarmen men kunde icke resa mig. Jag uppfattade som att det var någon från andra sidan som tryckte ner mig. Vind posten händer i denna nya lägenhet med och även i bilen när jag kör bil. Jag är inte rädd och tycker inte det är en katastrof, tvärtom och vill bara veta om det är den andra sidan som vill ha kontakt med mig. kram

Upp till toppen
Annons: