Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 770 ggr
tophill
2015-03-30 13:45

Vad händer på gården ?

Har nu bott på gården i lite mer än 1 år ,vad jag vet så är det så att förra ägaren tog livet av sig i det rum som är mitt och min frus nuvarande sovrum . lite av vad som iakttagits! Samma tid som vi flyttade in var det flyttlådor som placerades ovanpå varandra ,dessa välte utan förklaring. placerades i en stallbox i detta hände då jag var i boxen brevid.en obehagskänsla finns då man vistas i stallet , enligt vad vi hört så höll ägaren till på loftet ganska mycket , deprimerad och tog till flaskan där uppe . alla saker finns i stort sätt kvar då änkan erbjöd oss flytta in tidigare om vi städade ut där själv , hon orkade inte ta tag i det . Ibland känns det som att saker o ting har bytat plats däruppe ,ser aldrig likadant ut ??

Har hört fotsteg på ovanvåning då vi varit i tv rummet på kvällar. Hört röster där nere då vi varit uppe o tvärtom. Det känns som det finns en närhet av något ganska ofta. Folk som sovit över har även nattetid hört fotsteg i trappan. Senast i natt vaknade sonen av bankningar på fönstret ,2a våning ,även katten stod och fräste ut mot fönstret i natten. Själv vaknar jag allt som oftast vid 3tiden på natten och vet ej varför. ja det finns otaliga saker att ta upp …hade önskat att ett medium skulle känna lite på huset…

Annons:
tophill
2015-03-30 13:56
#1

Denna gård är byggd på slutet 1800-1900talet , har i alla år varit familjeägd , vi är de första ägarna utanför familjen  på 100 år . Detta är något som gör att jag tror att någon/några är skeptiska till huruvida vi kommer att sköta om huset och även har synpunkter på när vi gör något eller förändrar något …

[Kritan]
2015-04-03 14:15
#2

Du får rena huset från negativa energier som stannat kvar

tophill
2015-04-04 07:18
#3

Hu får man ett hus renat ?

siberlina
2015-04-04 08:33
#4

försök att   be   andarna  att  lämna er  och  att dom ska  gå  mot  ljuset

siberlina
2015-04-04 08:34
#5

ring  tv programmet   -det okända

Aleya
2015-04-04 10:01
#6

Vill påpeka att medium kan man få tips om, men detta är ingen sajt där man får gratis support av medium.

Så känns det obehagligt så kontakta närmaste medium. Det är mitt råd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Jane-Lyzell
2015-04-04 11:27
#7

Hej tophill

Det låter ju som det är mycket minnesenergier kvar där - tunga ,( mannen tog sitt liv och kvinnan orkar inte ens ta tag i det.) så självklart känner ni av det - särskilt om ni själva är sensetiva - mitt bästa råd är helrenovera - måla om och sätt era egna energier där - visa eventuella andar som går emellan världarna och är nyfikna på vilka ni är och vad ni gör i deras gamla släkt gård, respekt. 

Tala om ni kommer ta hand om gården och ni är ledsna för släkten inte kunnat behålla det. Men att ni bor där nu.

I ett trähus är det alltid mycket ljud utan det är andar - trä är ett levande material och det låter.

Be gärna om ljus och harmoni i erat hus till dem du tror på(Gud , Änglar etc..)

Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: