Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 625 ggr
noraa
2015-03-23 06:44

tyd korta delar av mina drömmar- för mig snälla

Psykiskt skulle jag må mycket bättre av att få mina senaste drömmar tydda!

1.för nåra dagar sedan drömde jag om ett barn , som liknade min systsers barn, men skiljde hennes barn med hårfärg bara. i drömmen var jag upprörd men älskade barnet, jag tänkte hela tiden " jag kan inte amma dig förlåt mig för att andra killar inte kommer vilja ha mig om jag har hängbröst", jag la henne åt sidan när hon grät och ville amma , och såg i hennes blick de var " men mamma snälla va gör du" ,  så kände mig riktigt sårad i drömmen, Iaf sluta med att jag gav dottern till min syster , men att jag sa " jag ska fortfarande bestämma allt över henne, och sen skrev jag en lapp och sa t henne att ge henne den när hon är 18 år gammal. 

2.såg även i samma dröm , floder , smutsigt vatten,  " alla som föll i vattnet" skulle bli dödade pga sjukdomsriskerna som fanns , allt jag tänkte på eftersom jag i drömmen föll i vattnet, " snälla ha inga sjukdomar " och ända " personen/saken" som kunde veta om jag var sjuk var en ledande PADDA haha…så jag var jätterädd för denna. Jag försökte även hitta utväg från där jag var , det var skog och jag kom ingenstans när jag försökte. 

3. Jag såg inatt att det snöade i min dröm , de var kallt, inomhus också. Jag såg en lärare från min skola och i min dröm så sa han till mig , gör ett prov , jag sa till honom men ge mig lite tid, han ba nej jag får inte behandla dig på ett annat sätt än andra. så jag tog provet, gick inte in för att sätta mig och skriva det, lämna tillbaka det samma sekund och sa " här får du, kan ändå inte svara på något så slösar inte min tid" . .. . ( denna dröm vill jag verkligen ska bli tydd)

Annons:
Upp till toppen
Annons: