Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 655 ggr
starvingpassion
2015-03-21 10:59

hjälp, Kontakt?

Jag skulle vilja kunna få kontakt med andar/spöken/dylikt. Jag är känslig för energier och kan känna av energier på olika platser (främst sorgsna och ångestfyllda), och jag har försökt få kontakt ifall det är någon som behöver hjälp över till andra sidan, men det går inte. 

Likaså i vårt stall har vi en (kanske två) personer som traskar omkring och håller koll, den vi vet är där är han som ägde gården i början av 1900talet och den andra är kanske mammas morfar. Vi kan höra fotsteg i stallgången, se "skepnader", känna udda lukter (som blommor, varm choklad och stekt potatis) och liknande. Det har även flyttats på saker (när vi inte sett dock). 

Likaså ligger det en gård bredvid våran som är tom förutom han som äger gården som bor där då. Utanför hans hus ligger en grusväg där vi brukar rida och det brukar hända att vi hör skenande hästar, cyklister, prat osv när vi är där i närheten men när vi kollar så är ingen där.

Min pappas vän som håller på med pendel och scannar av områden berättade att på den gården är det något som är ouppklarat, något väääldigt illa. 

Jag skulle så gärna vilja kunna få kontakt och hjälpa andar och hjälpa levande människor som har "problem" med andar. 

Och jag skulle så gärna vilja försöka få kontakt med min mormor, hon var min bästa vän och jag saknar henne så mycket.

Jag vet att hon är nära, för jag kan känna av henne, men jag skulle vilja veta om hon har något att säga. 

Finns det något sätt att lätt öppna upp sig, eller någon hemsida/bok som enkelt förklarar hur man går till väga? Jag har sökt runt lite men de sidor jag hittar är svårlästa (enligt mig). HJJJÄÄÄLP. <3 ❤️😕

Annons:
Aleya
2015-03-21 11:03
#1

Kolla i vår hjälptråd. Finns att söka här på sidan.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Amandla
2015-03-21 12:44
#2

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
The_pearl
2015-03-22 10:53
#3

Du kanske kan hitta en kurs så du kan hantera dina talanger och vidareutveckla dom, så du kanske kan få kontakt själv :)

Upp till toppen
Annons: