Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2879 ggr
Dold
2015-03-10 21:38

Orolig.

Hej! Jag är så ny här som de bara går och jag vet inte vart jag ska börja. Jag flyttade in i en kompis lägenhet i november, hon sa inte så mycket om själva lägenheten när vi var här tillsammans första gången. Men efter att jag bott här ett tag och märkt konstiga saker och haft mardrömmar mer eller mindre varje natt och berättade de för henne så instämde hon på mycket. Jag har även detekterar en lukt som följer efter mig överallt.. Blyerts. Jag har ingen närstående som dött, så det är ingen jag känner. Vet inte vem jag ska vända mig till eller hur jag ska göra, lukten är starkare, ljuden är oftare och mardrömmarna blir bara värre. Jag sover fruktansvärt dåligt pga det här. Så nu ber jag på bara knän, hjälp mig.

Annons:
skullcandy
2015-03-15 08:50
#1

Ta kontakt med ett medium. 😉

The_pearl
2015-03-16 23:07
#2

Ja, ta hjälp av ett medium!

Fjäril
2015-03-18 19:04
#3

Har du kikat i Hjälptråden? Alla kan känna "dålig stämning" och det enda som hjälper är vår egen sinnesinställning. Intala och bestämd dig gör att det inte finns något (som orsaker dina känslor) och säg det gärna högt också. Oavsett om det är "något" där eller inte så är det du som bestämmer!

Sajtvärd på Övernaturligt

Choklad
2015-03-19 09:19
#4

Blyerts kan vara en hint om att du ska skriva eller rita ner något, eller att det är en konstnärligt lagd ande som besöker dig, tror inte att det är farligt alls, men din oro vad beror den på? dig eller anden eller finns det bara energier kvar i bostaden som kan rensas ut ?  Ofta ger anden oss känslor som visar att : "såhär minns man mig," kanske du har en orolig ande med dig, och jag undrar om du också kan känna cigarettrök? Jag ser en man med basker och han kan nog vara omkring 55-60 år gammal, lite tunnhårig. Han kunde vara lite "butter" i och han såg ofta det mesta negativt i livet,men det var också det som han använde då han skapade, om det var målningar eller annat han skapade, kan jag inte se. Jo, skulpturer och målningar ser jag nu.  Han visar hur en taklampa gungar lite också. Jag ber honom att släppa taget om dina energier, och han accepterar det. ( Om mardrömmarna kan du gärna få pm:a mig)

U R us

Dold
2015-03-23 16:50
#5

Jag känner mig hotad av den här figuren, som tex när jag duschar så känns det som att något vill göra mig illa så fort jag blundar. Jag har aldrig varit med om det tidigare. Jag reagerar starkare och kan bli riktigt jävla arg på saker som annars inte alls berör mig och det är bara när jag är hemma! Jag drar mig liksom från att åka hem. Jag har två katter också som kan reagera riktigt läskigt ibland, och det är så konstigt för det är varje gång jag känner blyertslukten, dom blir liksom rädda och beter sig jättekonstigt. 

Det var en händelse här för någon vecka sedan, jag skulle sova, katterna låg hos mig och helt plötsligt så smällde handtaget på en utav dörrarna ner, med en jätte kraft, det lät verkligen som att någon jättearg person skulle storma ut genom den dörren, katterna hoppade till och la sig bakom mig, jag sov nästintill inget den natten och alla lampor förblev tända.

Henrik93
2015-03-23 17:09
#6

Ofta beror sådana här saker på att en själv är osäker i situationen. att det blir jobbigt att känna det här hela tiden är inte konstigt om man inte vet vad man ska göra. och anledningen till att du känner att du blir irriterad och arg på folk är för att det är nog mycket som snurrar i ditt huvud.

några råd som jag har till dig är att tex, gå på en medial kurs för att lära dig vad det är, hur du ska gå till väga och vad du kan använda dig utav. den här personen kanske har budskap till dig?

Det starkaste verktyget är hjärnan. du bestämmer själv vad du vill känna och inte.

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Dold
2015-03-23 17:15
#7

Men det sker ju bara när jag är hemma.. Så fort jag kommit utanför lägenheten så är jag glad och upprymd och energifylld igen.. Så fort jag kommer hem så är det som att vandra rakt in i en annan värld, där allt är pest och pina och jag är både arg, ledsen och rädd samtidigt. Så svårt att förklara känslan. Jag blir liksom 30 kilo tyngre så fort jag kliver innanför dörren.

Henrik93
2015-03-23 20:09
#8

det är eftersom att du associerar din lägenhet med den här känslan.

om du vill så kan jag prova att en rensning/rening av ditt hem på distans?

du är då välkommen att kontakta mig på pm. helt gratis på min egen fritid.

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Upp till toppen
Annons: