Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 602 ggr
jenny547
3/2/15, 11:20 AM

drömt samma dröm

hej nu har jag i flera nätter drömt om ett ställe/ mitt kollo.

allt börjar alltid att jag åker dit och säger hej till alla och säger hejdå också för att jag kan inte vara där.

men sen så kommer det fram att det var mitt sista år.

sen så har jag kul kramar om alla och sen vaknar jag alltid vid halv fem fem tiden och jag har börjat ogilla detta.

men sen när jag vaknar så börjar jag nästan gråta.

sen så har jag tänkt på dem drömmar jag haft vad kan vara så att jag alltid drömmer om samma dröm.

jag behöver riktig hjälp jag blir plågad känns det som.

som nån gör ett spret

Annons:
Aleya
3/2/15, 11:30 AM
#1

Jag tror inte det är ett spratt. Utan snarare är det ett sätt för hjärnan att bearbeta saker. Det är därför vi ofta drömmer. Och ibland samma drömmar flera gånger. Det finns nog tyvärr inget att göra. Ibland måste man även drömma saker man tycker är jobbiga.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Aleya
3/2/15, 9:19 PM
#2

#0 bilden har raderats. Läs reglerna!

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

jenny547
3/3/15, 9:54 AM
#3

ok sorry

Choklad
3/3/15, 5:08 PM
#4

att du saknar den tiden du hade, den gemenskapen du kände, du är inte redo att lämna de energier bakom dig, som du skapade där och då. Kanske du ska ta kontakt med dem som var där med dig och träffas igen? Då tror jag att det är lättare att gå vidare och kanske det också handlar om att bli vuxen, även om man är det rent åldersmässigt, så finns vårt inre barn kvar i oss på olika nivåer i våra energier, och jag tror att det är just det som du nu bearbetar på en känslomässig nivå. Tänk efter , kan du finna kärnan i din saknad och sorg, då du finner den, kan du säkert gå vidare  och känner dig sedan bättre. Det är bra att gråta och få ut de känslor som ligger och vill ut, det är dags för det nu. 🙂

U R us

jenny547
3/7/15, 9:50 PM
#5

tack choklad jag har försökt och en av mina kolloledare jobbar bredvid min skola …..🙂

Upp till toppen
Annons: