Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 738 ggr
Tildali13
2015-02-28 23:29

Jätte verklig döm

Det var säkert flera månader sen nu men jag har haft en konstig dröm som jag inte har kunnat sluta tänka på.

Mina drömmar brukar vara knäppa och totalt orealistiska, och jag vet alltid att det var en dröm när jag vaknar. Men den här kändes exakt som ett minne eller som att jag faktiskt var där, och jag kunde inte avgöra om det va en dröm eller ett minne tills jag tänkte efter och insåg att det var en dröm.

Den började med att jag och mamma var och handlade, när vi var klara och gick mot bilen så var vi helt plötsligt i den och min lillasyster och pappa också (det var när jag tänkte på det igen som jag insåg att det var en dröm). Vi körde ifrån affären och såg en varg mitt på gatan. Vi körde förbi den och då började den springa efter bilen. När nånting roligt eller annorlunda händer brukar jag vilja filma det och visa min kompis. Och det var exakt det jag gjorde i drömmen. Jag tog upp mobilen, började filma och tänkte att jag måste visa det här för min kompis.

Det var lite läskigt eftersom jag reagerade exakt som jag skulle ha gjort i verkligheten. Medans jag drömde kändes det verkligen som at jag var där. Betyder det något eller är det bara jag som överreagerar över inget?

Annons:
mediumlinnis24
2015-03-01 10:59
#1

Hej! Det kan vara ett meddelande eller något liknade. Saker man brukar uppleva mm kan komma i drömmar, men det kan ändras lite (Som t.ex det det där med vargen), så jag tror att det var en upplevelse blandat med lite fantasi.

Hoppas att detta var till en liten hjälp. Annars så hör av dig bara

/Linnis

Tildali13
2015-03-01 11:07
#2

Okej, det låter troligt eftersom i fredags åkte hela familjen och handlade. Vi har inte handlat tillsammans på flera år. Så det låter ganska troligt :)

white lady
2015-03-01 11:18
#3

0   Drömmer du i färg eller svartvit ?

Vargen:  Det du ger är det du får tillbaka. 🙂

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Magi-cat
2015-03-01 11:36
#4

#0 Fin dröm med vargen! 🙂 Vi drömmer många gånger per natt egentligen, men vi glömmer det oftast med detsamma. En del drömmar vi kommer ihåg är just så där klara och fina.

Vargen ses ofta som en symbol för beskydd och samhörighet. Nu sprang den efter fast du åkte bil. Det kan ses som att när du tar dig framåt i livet är du inte ensam utan har en gemenskap med familj och vänner. Och vargen. 🙂

Fast om varg betyder något annat för just dig, är det det som gäller.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tildali13
2015-03-02 16:44
#5

White lady, Jag drömmer i färg

Upp till toppen
Annons: