Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 13122 ggr
Frysen
2/28/15, 8:32 AM

Knackningar. Betyder vad?

Blev väckt på ett skumt sätt för en stund sedan. Det var 3 stora knackningar på dörren. Ingen där och varför inte använda ringklockan? Har nu läst att det kan betyda än det ena eller andra. Vad är din uppfattning att det kan betyda? Blev nervös när det kunde förebåda en närståendes död.

Annons:
Ghosthunter
2/28/15, 8:41 AM
#1

Egentligen behöver det ju inte betyda något alls. Kanske så vill bara spöket be om uppmärksamhet. Men annars kan det kanske vara en föraning om att du ska vara uppmärksam med nåt? Men jag tycker inte att du ska oroa dig för dödsfall.

Man har ofta svaret inom sig. Vad tänkte du och vad kände du när det knackade? Vad är känslan nu, så här efteråt?🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

cooolingarna
2/28/15, 8:49 AM
#2

Det har hänt samma sak för mig

Hälsningar coola tjejer som har andar i hjärnanFörlägen

Frysen
2/28/15, 9:17 AM
#3

Men om det var andligt, varför just nu idag? Kände inget speciellt innan men panik när jag hörde knackningarna och frågande till varför inte dörrklockan användes. Får väl vänta och se om det var ett Tecken för något eller bara nått som inte har något Tecken. Skumt ivarje fall. Det har hänt förut flera ggr att jag vaknat av nattduksborden skramlat. Som att lådan dragits ut och stängts. Har ingen förklaring på detta och har avfärdat det med inbillning under sömnen trots att jag ansett att det var verkligt det jag hört och vaknat av.

cooolingarna
2/28/15, 9:23 AM
#4

Hej!

Det du har nyss upplevt är någon sorts ande som försökt få kontakt med dig. Håll ögonen öppna om det händer något mera. Om du känner någon som nyss har gått bort, prova att säga dens namn ett par gånger. Om det är den personen så blir den nöjd och vet att du vet vem den är.

Hoppas att det går bättre, om det har hänt något mera, så bara fråga mig. 

/ Linnis

Hälsningar coola tjejer som har andar i hjärnanFörlägen

cooolingarna
2/28/15, 9:26 AM
#5

Knackningarna kan betyda att den vill visa att den är här.

/ Linnis

Hälsningar coola tjejer som har andar i hjärnanFörlägen

Ghosthunter
2/28/15, 9:27 AM
#6

Gå in i din känsla….hur känns det? Var uppmärksam vad som kommer att hända idag och de närmaste dagarna🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Frysen
2/28/15, 9:32 AM
#8

Hm, har ingen släkt som nyligen gått bort. Dock har min killes far och morföräldrar gått bort. Hade ett nattligt samtal om vårt förhållande, fortsätta eller inte? Så nu börjar jag tänka om det var ett Tecken angående detta? Men vad i sådana fall? Jag får se om jag får nån klarhet.

Linnis24
2/28/15, 9:36 AM
#9

Hej! cooolingarna skrev Linnis04. Det är fel. Det är jag, Linnis24. Dom sa att du behövde lite hjälp

Frysen
2/28/15, 9:49 AM
#10

Hej Linnis24 :) Jag är bara undrande över knackningarna imorse. Riktigt hårda och tydliga. Aldrig hänt förut. Bara nattduksborden, vad jag tror har gett ljud ifrån sig. Är dock orolig att knackningarna ska betyda en föraning om en närståendes död. Eller om det nu betyder något annat?

Linnis24
2/28/15, 10:02 AM
#11

Det kan ju vara någon som du känner som har dött. Det brukar vara det mest sannolika. Men det finns även sådana som har bott i huset innan, eller i närheten av huset som besöker en. Dom brukar vara väldigt bestämda och vill stanna kvar i huset ( Dom som har bott i närheten eller så)

Dom man känner brukar kunna släppa huset, efter att ha sagt sitt budskap. Du ska nog öppna ögon och öron, invänta lite till… OM det blir värre eller händer saker så ska du nog söka till någon som kan ta bort andarna. Jag kan dock inte ta bort andarna, eftersom jag inte är så nära dig, eller är i ditt hus, så kolla upp det lite mera. Hoppas att det slutar snart och att det inte blir värre.

/Linnea

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: