Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1668 ggr
noraa
2/27/15, 12:11 PM

tyda dröm

Hej . jag tänkte om någon orkar tyda min dröm jag hade inatt! tycker det är spännande att tyda drömmar. drömde små olika drömmar typ. 

1. Jag drömde att jag åkte hiss upp och ner väldigt ofta och i drömmen trodde jag att jag klickade att åka ner , men hissen åkte upp istället och jag var väldigt orolig vad som väntade på mig där. ( monster ).. 

2. jag såg ett fartyg/ en båt , stor. över fint vatten. Saken är den att jag såg den långt ifrån men åkte ändå med den..Helt plötsligt sjönk båten och i drömmen skrek jag att jag inte skulle klara mig , att jag skulle dö långt ner på botten. och då skrek min brorsa till mig " titta " ditt huvud är ju över ytan. Så jag "druknade" aldrig riktigt , Men iaf min känsla i drömmen passar inte in i de jag sa. Jag var inte rädd inombords , tvärtom kände spänning tror jag när jag hamna i vattnet för det var rätt kallt mot kroppen. Jag minns också att jag tyckte synd om alla barn som varit på färjan.

3. såg min hamster , han ville att jag skulle gå ut med han , och jag sa nej och lämna honom på golvet själv. han blev ledsen och jag försökte jaga honom o få han att komma upp på min hand men istället försökte han attackera mig och jag tyckte de var otäckt. han lyckades aldrig. men jag blev stressad.

4. Drömde att jag hoppade från byggnad till byggnad..haha

någon som snälla vill tyda dessa små små drömmar på samma gång?

Annons:
skullcandy
2/28/15, 12:15 AM
#1

Nu gissar jag bara efter det jag har läst, men jag tycker att det verkar som att du är stressad eller orolig över någonting nytt som har hänt i ditt liv. Att du försöker anpassa dig till en ny situation? Att du vill att hissen ska åka ner fast den åker upp istället. Det här med vattnet och båten kan ju ha med ångest/prestationsångest över någonting? (Känslan att du drunknar fast du har huvudet över vattenytan.) Det där med hamstern vet jag inte riktigt haha. ^^ Verkade läskigt att han attackerade dig. Att du hoppade från byggnad till byggnad kan vara att du känner att du går från uppgift till uppgift utan att känna att det ger dig någonting riktigt? Som sagt, rena gissningar men hoppas att det var till någon hjälp iaf. :) /Kram  Sofia

Huygens
2/28/15, 5:40 AM
#2

kolla även drömtydning, Freud

Denna kommentar har tagits bort.
noraa
2/28/15, 10:36 AM
#4

#1 ja exakt så är det , det stämmer,tack för din hjälp.

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: