Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1140 ggr
Ewearvidsson
2015-02-24 16:09

Anden i glaset utomhus

Hej jag undrar om det är farligt att spela Anden i glaset utomhus? Det är så att jag och två kompisar spelade Anden i glaset utanför ett hus som sägs vara hemsökt. Det blåste och regnade, var ungefär runt kl 9 på kvällen. Visst hände det grejer och vi råkade skratta rätt mycket och tror att anden blev irriterad på mig och kompisen som satt bredvid mig. Anden puttade ut alla ljusen som var tända och åkte fram och tillbaka runt spelplanen, åkte ner utanför och upp igen och ville först inte avsluta spelet men efter fjärde gången vi frågade om vi fick sluta så kom glaset till nej och sen ja men vi avslutade därefter. Är det farligt att spela utomhus?

Annons:
Aleya
2015-02-24 17:31
#1

Man spelar inte Anden i glaset! Jag jämför Anden i glaset som en seans. Problemet med unga som gör det dels inte vet vad dom pysslar med och kan därför få kontakt med andra som kanske är mindre trevliga. Det är inte bra att göra oavsett vart man är.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Amandla
2015-02-24 17:49
#2

Ewearvidsson, klicka på orden "anden i glaset" och läs mer. Det begreppet är inlagt i sajtens Lexikon och understrukningen visar att det är en länk dit. Närhelst man ser ord som är understrukna på det viset så kan man läsa mer i  lexikonet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: