Annons:
Etikettbildgalleri
Läst 2486 ggr
[cbergqvist]
2015-02-18 14:46

Ett ansikte bakom mig.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Jag tog en bild igår och när jag tittade närmare på den så ser jag något som ser precis ut som ett ansikte ovanför min axel till höger i bilden. Snälla kan någon kunnig hjälpa mig att se om det verkligen är ett ansikte jag fångat på bild? Jag känner min väldigt orolig och vilsen i livet just nu, kan det vara någon som finns hos mig just nu för att stötta mig?

Annons:
Vaargen
2015-02-18 14:50
#1

Vart är du på bilden?

Bilden är mörk och suddig så där ser en bild ut som är mörk och suddig, det kan lätt se ut som det finns med saker som inte är där då.

[cbergqvist]
2015-02-18 14:55
#2

Jag hade precis parkerat och satt i bilen när jag tog bilden. "Ansiktet" skulle alltså ha varit i baksätet. Har ingenting i baksätet i min bil så det är svårt för mig att hitta någon förklaring till vad det kan vara. Om man klickar upp bilden så kan man nog se lite bättre.

Vaargen
2015-02-18 14:58
#3

Japp men man ser ut i mörkret och det är det du fotat en mörk bakgrund även om jag klickar upp bilden. Sen har du kanske fångat något ljus eller något liknande kanske något som syntes genom bakrutan

Magi-cat
2015-02-18 15:58
#4

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

kattöga
2015-02-18 16:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#0 Paredoli säger jag.

Ljusar man upp bilden & fixar med  färger lite så kan man se det som kan tolkas som ett ansikte. 

Det kan va ljuset, samma som du har riktat mot dig, kanske från mobilen? som reflekteras i baksätet eller i bakrutan tex.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Upp till toppen
Annons: