Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 925 ggr
[Älskamig]
2015-02-17 12:18

Är han med oss?

Förra året gick min morfar bort från oss. Han var en man som stod mig väldigt nära, och var väldigt familjekär i allmänt. 
I julas köpte vi nya ljusslingor till granen. Mina föräldrar kopplade in dem i granen, och efter ett tag började de blinka. De brydde sig inte om det så mycket, men såklart var det ändå störande. Dagen efter så åkte pappa till jobbet och mamma var hemma. Hon tänder granen och efter ett tag börjar den blinka igen. Inte för ens mamma säger "Vi vet att du är här lille far", slutar de blinka.
För någon vecka sedan så satt min bror inne på sitt rum, berättade mamma. Plötsligt kommer han ut, chockad, och säger att han hört och sett när lampan släcks. Det var som om någon klickade på lampknappen och släckte den. Han blev inte rädd, mest chockad.

Jag bor ju inte här hos mina föräldrar, men jag är hos dem nu och blir lite rädd när jag får höra det här.. Jag vet inte hur jag ska reagera. Jag tycker det är jobbigt att känna mig bevakad.

Annons:
Pialinn
2015-02-17 13:26
#1

Tror inte någon bevakar dej. Dom vill bara att du ska veta att de bryr sej om dej och att de fortfarande vill visa det på något sätt.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Upp till toppen
Annons: