Annons:
Etikettandlighet
Läst 1471 ggr
zorrozX
2/15/15, 10:48 PM

hjälp. har andligt besök

Hej. Jag tänkte berätta lite av de onaturliga sakerna som jag har varit med om på den senaste tiden.
Efter ett tag att en vän till mig gått bort har det börjat hända märkliga saker runt min närhet.
Kan börja med att berätta att jag har sätt saker förflytta sig mitt framför mina ögon. Det har hänt kanske 2 ggr.  
Känner även av närhet när jag ska sova på nätterna ibland, oftast är det som en stark energi som rör sig mot mitt ansikte, och ibland på axeln. Känner även kalla vindpustar och att någon pillar mig i håret.  
Har även hänt att cd spelare satts igång automatiskt, och att låtar på spotify har bytits av sig självt. 
Personen har även kommit upp i mina drömmar kanske 2 ggr. Och de drömmarna har känts väldigt verkliga på något sätt.
Allt detta har hänt efter denne personens död. 
Lite obehagligt i början men känner mig inte lika rädd då jag vet vem personen är.. Frågan är bara, vill hen säga mig något?eller vill hen bara bevisa att den finns där/trösta?

Annons:
Tildali13
3/19/15, 9:10 PM
#1

Jag skulle tro att personen vill visa att han/hon är där. Din vän vakar nog bara över dig.

Aleya
3/19/15, 9:25 PM
#2

Skulle säga att det inte är ovanligt att folk/djur som nyligen dött kommer och besöker. Det kan bara vara i syfte för att se så allt går bra.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

zorrozX
4/13/15, 12:40 AM
#3

Tack för era svar! Jag tror faktiskt också att det är Tecken från andra sidan. Härom natten drömde jag en mycket speciell dröm om just denna personen. Jag drömde att vi träffades i hans lägenhet. Där vi pratade lite, han verkade sorgsen på något sätt. Och allt kändes så verkligt, alla bilder, ljud och känslor i drömmen var så tydliga. I slutet av drömmen när vi skulle säga hejdå minns jag att jag tog tag i hans hand, och då sa jag " vad verkligt det känns, och det tyckte han också. Efteråt kramar han om mig och den känslan var helt underbar. Jag vaknar kort där efter till sakta, och när jag vaknar känner jag på riktigt att han fortfarande håller fast vid min hand (precis som om en verklig hand håller om min hand). Det vara i några sekunder tills jag känner att de sakta försvinner. Och jag minns denna drömmen så himla tydligt! Vill påpeka att innan jag somnar spelas en gammal låt upp i mitt huvud som han ofta lyssnade på när vi umgicks.

zorrozX
4/13/15, 12:41 AM
#4

Vill också få med att i drömmen visste jag att han var död.

Upp till toppen
Annons: