Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1118 ggr
sadhero87
2015-02-09 21:38

Fullmåne

Hej,

jag har nu tre dagar i sträck haft samma dröm fast den har utvecklats vidare. Känns lite skrämmande. Det började med att jag kollade ut genom fönstret och såg fullmånen. Efter att jag vänt mig om och fixat i köket i kanske 5 minuter så var den helt borta. 

Samma sak hände igår natt när jag sov. Allt kändes väldigt verklighetstroget. 

Under natten som var så hade den utvecklats. Det var som ett rött klart sken som kom in igenom vardagsrumsfönstret. När jag gick och tittade så kom ljuset från en blodröd fullmåne. Jag fängslades utav det en stund och mitt i allt hör jag en ung kvinnas röst eka som säger; "Jimmy det är dags nu". Jag skyndade mig då in på toaletten och tvättade ansiktet och när jag kom tillbaka var den helt väck.

Detta känns lite creepy och i samband med dessa dagar har jag också börjat se olika energiflöden runtomkring mig vart jag än går. Jag får ett väldans tryck i pannan varje gång jag försöker öppna upp och försöker nu att låsa ute andra energier än mina egna. '

Är det någon här inne som kan veta vad detta betyder. Jag vet inte riktigt hur jag skall tolka detta eller se på det.

Mvh

Sadhero

Annons:
NiklasTyreso
2015-02-10 21:53
#1

Googla blodröd måne 2014 Vi påstås befinna oss i en serie med först två blodröda månar som var förra året, en solförmörkelse i vår och senare i år två till blodröda månar och alla händelserna inträffar under judiska högtider. Judarna följer dessutom månkalender. Kristna karismatiker tror att Jesus ska komma åter nu, för det är främst de som spekulerar om de blodröda månarna. De tror att "det är dags nu"! Är det dags nu så inträffar det nog något som inverkar på Israel eller judendomen eftersom det påstås hända under judiska högtider, tror jag.

NiklasTyreso
2015-02-10 21:53
#2

Googla blodröd måne 2014 Vi påstås befinna oss i en serie med först två blodröda månar som var förra året, en solförmörkelse i vår och senare i år två till blodröda månar och alla händelserna inträffar under judiska högtider. Judarna följer dessutom månkalender. Kristna karismatiker tror att Jesus ska komma åter nu, för det är främst de som spekulerar om de blodröda månarna. De tror att "det är dags nu"! Är det dags nu så inträffar det nog något som inverkar på Israel eller judendomen eftersom det påstås hända under judiska högtider, tror jag.

siberlina
2015-02-13 09:55
#3

jag vet  bara  att  jag har mått helkonstigt  några  dagar   och  tror  det beror  på fullmånen,

sadhero87
2015-02-13 13:01
#4

Nu är första natten där drömmarna brutits. Känns väldigt konstigt. har inte kunnat öppna mina andliga kanaler sedan det började. Vi får se. En bekant hade en teori om att jag kanske har gått upp i lvl och äntligen kommer få ny utrustning, men den låter lite farfetched ;P

Choklad
2015-02-13 17:03
#5

Just fullmåne skulle kunna betyda att något inom dig nu är redo, fullbordat, moget, något inom dig har fyllts av energi, rött kan stå för styrka, rött är blodets färg, dvs livets, och passionens färg. Fullmånen påverkar livscykeln på det sexuella planet, den påverkar vattnet, och livet i havet, just under fullmåne fortplantar många djur och växter sig i havet, så jag tror att du kände av just att du är redo för kärlek av något slag. (här behöver inte kärlek stå för den sexuella sorten, den kan lika gärna stå för vänskap och fred, allt beroende på vad du kände i drömmen.

U R us

Upp till toppen
Annons: