Annons:
Etikettupplevelser
Läst 887 ggr
swe81
2015-02-05 12:27

en underlig

Hej!! Jag fick tipset av en vän att fråga om min upplevelse här. Hoppas någon vill/kan svara :) Det hände mig något väldigt annorlunda för ca tre veckor sedan. Så pass annorlunda att jag sedan dess har försökt att rationalisera bort det med logiska förklaringar. Det har givetvis inte fungerat utan jag står nu frågande till vad det var som egentligen hände mig den morgonen. För att göra historian kort så satt jag intill en kille( vi dejtade tidigare och träffades igen efter ca 3 månader igen). Vi satt brevid varandra, pratade och åt mat. Vid ett tillfälle så tittade jag upp och tittade honom rak i ögonen och isamma veva så såg jag ett vitt, sprakande rund sak som fanns intill honom( mellan oss). Jag kunde till och med höra ett litet susande ljud ( lite som tomtebloss men väldigt svagt) I min skräck så vågade jag inte riktigt kolla på det längre utan tittade ner och då fick jag helt plötsligt fick jag en överväldigande varm och vibrerande känsla som kom som en våg från fötterna och upp. Jag blev åter igen överväldigad av känslan och undrade vad denna känslan kommer ifrån.  Jag satt och väntade ut vågen samtidigt som jag undrade om han har sett och känt samma, men jag vågade inte fråga. Jag är jättenyfiken på vad detta kan ha varit.

Annons:
swe81
2015-02-05 18:30
#1

Någon som vet? :)

Christina_46
2015-02-06 17:52
#2

Å vad spännande. Kan det ha varit en orb. Kanske en ängel, eller någon anhörig på besök.

En vän till mig såg något liknande för någon dag sedan, efter att en kär hund avlidit. Den orben var orange/röd. Hon tror att det var hunden som hälsade på.

swe81
2015-02-08 11:05
#3

Tack ditt svar Christina! :) Jo, jag har också haft mina funderingar kring änglar eller en anhörig :) Det var en häftig upplevelse måste jag säga och ibland så behöver man nog inte få en förklaring på allt :) Även om man är lite nyfiken som jag :)))))

J-Artur-K
2015-02-09 23:56
#4

Var den vit och rund som ett klott och som vibrera av energierna den gav ifrån sig ? Jag har på datorn som fastnad vid inspelning sådant fenomen man ser energi / ljus klotet fara runt i rummet o är flera inte bara ett bytter riktning o allt möjligt är väldigt tydligt :) Om du vill se det för om det skulle vara liknande du såg kan du pm mig din email så kan jag sända videon så kanske du känner igen det har 3-4 olika inspelningar :)

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: