Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 1935 ggr
Wippie
2015-02-03 00:45

Ny medlem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas att jag hamnat på rätt ställe där nya medlemmar ska presentera sig! Annars kan väl någon admin korrigera? Hej allihopa, nu har jag bidat min tid och valt att gå med i detta forum, samtidigt ställer jag mig själv frågan varför jag inte gjort det tidigare? Jag har varit intresserad av det mediala länge, men på allvar då mitt allt lämnade mig i spillror 2010 Det är jag som är "Wippie" jag är 28 år gammal, född och uppväxt i Sundsvall. Jag har förlorat familj, vänner, ovänner och min andra halva till andra sidan! Åh som jag längtat dit och gör det fortfarande ibland. Men min tid är inte inne ännu, min son föddes 2013. Kan tillägga att jag varit på 3 privatsittningar hos lokala förmågor, samt en gruppsesans med Terry Evans.

Annons:
Fjäril
2015-02-03 07:44
#1

Välkommen hit, Wippie!

Hoppas du finner många intressanta trådar att deltaga i, samt att du delar med dig av egna erfarenheter. Den mesta informationen (om hur sajten fungerar och vart du finner saker) stod i välkommenbrevet som du fick när du blev medlem.

Sajtvärd på Övernaturligt

Magi-cat
2015-02-03 07:46
#2

Välkommen! 🙂🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

skullcandy
2015-02-04 00:28
#3

Välkommen! 👍

J-Artur-K
2015-02-04 09:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Välkommen :)

Ny dag nya möjligheter

[NeferNefer]
2015-02-04 16:49
#5

Välkommen hit! 😊

[Shaman Wolf]
2015-02-04 17:37
#6

Välkommen hit och vilken jättefin bild på dig 🌺

Jag tror dom flesta kan känna igen sig i att längta hem till de sina men som du skriver är inte tiden inne för oss alla ännu .Den kommer och du har din son som  för vidare din släkt och generation så du har mycket framför dig att se fram emot ❤️

Varmt Välkommen Wippie 🌺

Annons:
Upp till toppen
Annons: