Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Ny medlem/presentationer

Ny medlem!

2015-02-03 00:45 #0 av: Wippie

Jag hoppas att jag hamnat på rätt ställe där nya medlemmar ska presentera sig! Annars kan väl någon admin korrigera?

Hej allihopa, nu har jag bidat min tid och valt att gå med i detta forum, samtidigt ställer jag mig själv frågan varför jag inte gjort det tidigare? Jag har varit intresserad av det mediala länge, men på allvar då mitt allt lämnade mig i spillror 2010

Det är jag som är "Wippie" jag är 28 år gammal, född och uppväxt i Sundsvall. Jag har förlorat familj, vänner, ovänner och min andra halva till andra sidan! Åh som jag längtat dit och gör det fortfarande ibland. Men min tid är inte inne ännu, min son föddes 2013.

Kan tillägga att jag varit på 3 privatsittningar hos lokala förmågor, samt en gruppsesans med Terry Evans.

Anmäl
2015-02-03 07:44 #1 av: Fjäril

Välkommen hit, Wippie!

Hoppas du finner många intressanta trådar att deltaga i, samt att du delar med dig av egna erfarenheter. Den mesta informationen (om hur sajten fungerar och vart du finner saker) stod i välkommenbrevet som du fick när du blev medlem.

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2015-02-03 07:46 #2 av: Magi-cat

Välkommen! GladBlomma

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2015-02-04 00:28 #3 av: skullcandy

Välkommen! Tummen upp

Anmäl
2015-02-04 09:13 #4 av: J-Artur-K

Välkommen :)

Ny dag nya möjligheter
Anmäl
2015-02-04 16:49 #5 av: [NeferNefer]

Välkommen hit! Förlägen

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2015-02-04 17:37 #6 av: [Shaman Wolf]

Välkommen hit och vilken jättefin bild på dig Blomma

Jag tror dom flesta kan känna igen sig i att längta hem till de sina men som du skriver är inte tiden inne för oss alla ännu .Den kommer och du har din son som  för vidare din släkt och generation så du har mycket framför dig att se fram emot Hjärta

Varmt Välkommen Wippie Blomma

Anmäl