Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 638 ggr
anna234
2015-02-02 12:36

Kan någon hjälpa mig tyda min dröm?

Hej för ett tag sedan hade jag en väldigt verklig dröm som jag kommer ihåg väldigt tydligt än idag. Det började med att jag låg i min säng mitt i natten och märkte helt plötsligt av en katt i hallen, (jag har aldrig haft en katt för är allergisk), som blev klappad av ett stort vitt ljus. Det var som en ande fast i form av ett stort vitt lakan som det sken om. Katten la sig ner på golvet och njöt av uppmärksamheten den fick av den goda anden. Sen så försvann helt plötsligt den goda anden och katten reste sig upp och fräste mot garderoben, samtidigt som jag såg hur det började bli en svart dimma runt om garderobsdörren. Fick en känsla om att den goda anden var rädd för den onda anden, vilket var anledningen till att den försvann. Men jag ropade på katten som sprang och la sig bredvid mig under täcket och tog skydd, medans jag somnade om i drömmen. När jag vaknade gick jag direkt och stängde dörren till garderoben. Problemet är att drömmen kändes så verklig men jag förstår inte vad den betyder. Förstår inte varför det kom in en ond ande helt plötsligt, men i drömmen var jag inte rädd för den utan kände mig fortfarande säker på nått sätt.  Kan lägga till att jag vid den här tiden inte trodde på andliga väsen. Men jag har sedan dess upplevt fler såna här drömmar och känt av plötsliga rysningar i min lägenhet som inte kan förklaras på annat sätt.  Är det någon här som kan hjälpa mig och försöka tyda drömmen?

Annons:
Huygens
2015-02-02 22:28
#1

Om du vill, ifall du känner av den onda anden, be denne gå till den goda anden.

Upp till toppen
Annons: