Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
TV/Tidningar/Radio m.m.

Olycksdrabbad väg p. g. av troll?

2015-01-30 19:40 #0 av: Tarotstollan

Det har var intressant, roligt och spännande.Tummen upp
http://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/skogstroll-orsaken-till-olycksdrabbad-v%c3%a4gstr%c3%a4cka-i-sverige/ar-AA8MdxI?ocid=HPCDHP

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-01-30 21:34 #1 av: JonasDuregard

Sorgligt är kanske snarare är ordet jag skulle välja. Personen som skrev de arga breven har det nog inte så lätt.

Och om det verkligen fanns mordiska troll som orsakar trafikolyckor, så skulle jag inte kalla det vara sig roligt eller spännande.

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2015-01-31 08:32 #2 av: Magi-cat

#1 Det verkar vara lösa uppgifter om breven och ingen tycks ha sett dem personligen. Om de finns kanske de inte är formulerade just så som det framställs.

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl
2015-01-31 10:14 #3 av: JonasDuregard

#2 De borde vara offentliga handlingar om de skickats till trafikverket.

Medarbetare på Skepticism, Vetenskap och Andlig Skepticism

Anmäl
2015-01-31 10:34 #4 av: Magi-cat

Det borde de, men ingen verkar ha sett dem.

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade Fenomen. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.